Google Boost – lokalno oglašavanje na Googleu

Google je izašao s novim proizvodom pod nazivom Boost, servisom za oglašavanje tvrtke ili obrta baziranom na lokaciji.

Temeljen na Googleovom servisu Google Places, “beta” inačica Boosta dostupna je za sada u San Franciscu, Houstonu i Chicagu, ali uskoro će ovaj servis obuhvatiti i druge gradove.

Boost oglasi pojavljuju se kada korisnik traži neki lokalni biznis, i to u sekciji “sponzorirani linkovi”, kako na Googleovoj tražilici, tako i na Google Maps, piše Mashable. Oglasi će se pojaviti kada se poklope prava kombinacija vertikalne ključne riječi (npr. restoran) i ključne riječi koja pobliže određuje lokaciju (npr. San Francisco).

Oglasi mogu sadržavati osnovne informacije o lokaciji, kao što su adresa, naziv i telefonski broj tog restorana, ali i informacije koje su više usmjerene prema korisnicima, uključujući ocjenu korisnika, broj recenzija i specijalnu oznaku na mapi.

Vlasnici nekih malih tvrtki ili obrta mogu tako kreirati Boost oglase unutar svog Google Places računa. Postupak postavljanja oglasa je vrlo jednostavan, a upravljanje kampanjom je automatsko; sve što oni koji se žele tako oglašavati trebaju napraviti je odrediti budžet, a o ostatku se brine Googleov oglašivački algoritam koji će odrediti detalje točnog mjesta prikaza i učestalost prikazivanja takvih oglasa.

Google Boost izgleda kao preventivni udar na oglašavanje preko Facebook Places. Do sada je Facebook objavio samo letimične smjernice za korištenje Facebook Places za potrebe biznisa, te za sada još ne prodaje oglase.

Ove dvije kompanije u borbenom su klinču za oglašivački novac, ali Facebook bi mogao ostvariti i određenu prednost pred Googleom jer može isporučiti ciljane i vrlo relevantne oglase koji se temelje na korisničkim podacima. Kako sve više i više informacija bude pristizalo preko Facebook Places na ovu mrežu, Facebook se sprema preuzeti vodstvo u oglašavanju baziranom na lokaciji.

Međutim, Googleova prednost je u tome što se obraća aktivno zainteresiranim konzumentima. Na Facebooku kad korisnik vidi oglas to može biti znatno pasivnije iskustvo koje će u konačnici s manjom vjerojatnošću dovesti do kupnje ili neke druge željene akcije koju oglas želi postići.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr