TO NIJE CILJ VJEŽBANJA

TO JE SAMO PROCJENA: Treba li, zapravo, brojati te mrske kalorije?

Ti trčiš, ti voziš bicikl, ti vrijedno treniraš na nekoj spravi, a ona još vrednije brojiš koliko si kalorija potrošila. Treba li tome vjerovati i koliko je to uopće važno?

Pitanje ‘koliko precizno displej sprave na kojoj treniram pokazuje broj potrošenih kalorija tokom treninga’, muči mnoge.

Zapravo, njih zanima nešto sasvim drugo – je li taj čarobni broj bitan za gubljenje viška kilograma?

Odgovor glasi: taj broj je samo procjena i nije garancija da ćete izgubiti na težini.

NISU SVE KALORIJE JEDNAKE: Top 10 namirnica za mršavljenje

Stručnjaci kažu da se na broj potrošenih kalorija tokom treninga ne treba previše oslanjati ako želite smršaviti.

Kod nekih to čak može usporiti proces mršavljenja – kada na displeju trake za trčanje, na primjer, vide broj kojim su zadovoljni, ili premaše ono što im je bio cilj, onda su često u iskušenju da se ‘počaste’.

“Htjela sam potrošiti 50 kalorija, a potrošila sam 70, znači da sada mogu nešto gricnuti”.

Također, stručnjaci kažu da fokusiranje na brojeve, umjesto na uživanje u samom treningu, povećava šanse da tokom vremena odustanete od vježbanja.

KAKO SPRŽITI KALORIJE BEZ PUNO MUKE? Stvar je u navikama, evo koje treba usvojiti…

Cilj nisu brojke, već zadovoljstvo i dobar osjećaj nakon treninga.

Zato, slušajte glazbu dok trčite, čitajte knjigu dok vrtite pedale u teretani, a kilogrami će se topiti!

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr