EVO ZAŠTO BISTE TREBALI POČETI TRČATI: Jača mišiće, popravlja raspoloženje i pomaže smršavjeti

Uvršćuje sve mišiće tijela bolje nego bilo kakav trening u teretani.

Trčanje poboljšava raspoloženje i koncentraciju jer potiče lučenje endorfina, takozvanog “hormona sreće”.

Ovaj sport jača noge i leđa, no morate biti oprezni pri izboru obuće: tenisice za trčanje moraju imati takozvane “antishock” potplate sa zračnim jastucima koje sprječavaju nastanak mikrotrauma.

Redovno trčanje smanjuje količinu šećera u krvi, pomaže cirkulaciji, pomaže u gubljenju suvišnih kilograma i vraća dobro raspoloženje.

Neka su američka istraživanja pokazala da trčanje tijekom šest mjeseci, po 45 minuta na dan, i to pet dana u tjednu povećava vrijednosti HDL-a (dobrog kolesterola) za 14-15 posto i dovodi do smanjivanja triglicerida.

Tko trči, gubi kilograme mnogo lakše nego ljudi koji većinu vremena provode u sjedećem položaju, a rezultati se dobivaju trčanjem u trajanju od 60 minuta na dan, i to redovito!

Smanjenje razine šećera u krvi također je jedna od dobrih stvari koje se događaju s trčanjem. Jedno istraživanje provedeno na grupi pacijenata s povećanim glikemijskim vrijednostima pokazalo je da bavljenje trčanjem i hodanjem te dijetetski režim, daje veoma pozitivne rezultate. Na kraju istraživanja 39 posto ispitanika moglo je nastaviti život bez medicinske terapije, a 71 posto moglo je nastaviti život izmjenjujući razdoblja kad uzimaju s onima kad ne moraju uzimati lijekove.

Više o najboljim savjetima kako započeti sezonu trčanja možete pročitati u Adidasovom specijalu

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr