tablica nutricionizma

PAZITE NA KALORIJE? Evo što ‘pojedete’ kad popijete pivo, a što kad trgnete rakiju

Mnogi nutricionisti ističu kako treba paziti i na tekuće kalorije, odnosno koliko je energije u napicima.

A najgore od svega su kalorije iz alkohola. Zato, na webu se može pronaći čokoladna dijeta, banana-dijeta, mršavljenje izbacivanjem ugljikohidratima ili mastima, no čak niti među najopskurnijim hit-dijetama, niti među “prevarama” koje nemaju nikakve veze s nutricionizmom nema jednog jedinog plana prehrane koje dopušta alkohol.

Najviše što će vam nutricionisti reći jest kako je vino (najčešće crno, ali poneko bijelo) bogato fenolima koje su prehrambeno vrijedni, te da ako ste na dijeti a ipak želite popiti ponešto sugerirat će gemišt.

A evo kako to izgleda u kalorijama
Pivo ( 500 ml) – 170 kcal

Boca jakog piva (250 ml) – 200 kcal
Čaša crnog vina (125 ml) – 90 kcal
Mala čaša crnog vina (50 ml) – 75 kcal
Bijelo vino mala čaša(50 ml) – 50 kcal
Čaša Martinija (150 ml) – 200 kcal
Šampanjac (125 ml) – 80 kcal
Rakija, votka i slična (bistra) žestoka pića (25 ml) – 55 kcal
Likeri (25 ml) – 60 kcal
Čaša gin tonica (200 ml) – 104 kalorije

No tu tablicu je ipak potrebno staviti u kontekst i dati joj određenu perspektivu

 

5 čašica ruma = 1,5 kriške pizze s kobasicama

elite-daily-alcohol1
2130 ml jabučnjaka = 5,3 krafni s čokoladom

unnamed-116

8 piva = 3 cheesburgera

unnamed-212

2 koktela = 3,5 sladoleda u kornetu

3-amf
boca crvenog vina = 3,5 keksa s čokoladom

4-wine
boca pjenušca = šest kriški kruha

7-champagne

 

Elitedaily.com/Magazin.hr

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr