I lijek i prevencija

JEDNOSTAVAN I UČINKOVIT, A JOŠ JE I FIN: Napitak koji će u trenu pobijediti gripu i prehladu

Jednostavan, a pritom još i fini napitak ojačat će imunitet, a čak i ako su vas prehlada ili gripa već napale, on će ubrzati oporavak.

Da, bilo bi idealno jesti (barem) četiri puta na dan, po mogućnosti barem jedan obrok bi trebao biti kuhan te birati namirnice koje su krcate vitaminima i mineralima, od kiselog zelja do naranča i mandarina.

No malo tko ima vremena za tako nešto. Nakon neispavanosti, jednolična prehrana najviše slabi sposobnost organizma da se izbori sa bolestima, a sezoni prehlade i gripe, najvažnije je “nakrcati” se vitaminom C i cinkom. Cink skraćuje trajanje prehlade a ima ga u junetini, svinjetini, sjemenkama i orašastim plodovima, cjelovitim žitaricama i morskim plodovima.

SVE O PREHLADI: Pomaže li šal, gdje najdulje žive virusi i zašto ih baš zimi skupljamo?

Ovaj recept za “vitaminsku bombu”, pomoći će vam da hladne mjesece provedete u dobrom zdravlju i raspoloženju. Ujedno je krcat energijom, a tako je fini da će biti jedini lijek kojeg će i djeca obožavati.

Trikovi protiv gripe i prehlade za koje još niste čuli

Sastojci
100 g suhih grožđica, 150 g oraha, 100 g badema, sok i kora od 2 organska limuna, 100 g suhih marelica, 100 g suhih šljiva, 250-300 g meda.

Priprema
Sameljite grožđice, orahe, bademe i limunovu koru, dodajte sok od limuna, promješajte i ubacite mljevene suhe šljive i marelice.

Promiješajte, dodajte med i još jednom dobro promiješajte. Prelijte u čistu staklenku, ostavite stajati na tamnom mjestu dan, dva pa čuvajte u hladnjaku. Za djecu stariju od 3 godine preporučuje se jedna žličica dva puta na dan, a odrasli uzimaju 1-2 žlice tri puta na dan.

Da, bilo bi idealno jesti (barem) četiri puta na dan, po mogućnosti barem jedan obrok biu trebao biti kuhani te birati namirnice koje su krcate vitaminima i mineralima, od kiselog zelja do naranča i mandarina. No malo tko ima vremena za tako nešto.

Nakon neispavanosti, jednolična prehrana najviše slabi sposobnost organizma da se izbori sa bolestima, a sezoni prehlade i gripe, najvažnije je “nakrcati” se vitamom C i cinkom. Cink skraćuje trajanje prehlade a ima ga u junetini, svinjetini, sjemenkama i orašastim plodovima, cjelotivim žitaricama i morskim plodovima.

Ovaj recept za “vitaminsku bombu”, pomoći će vam da hladne mjesece provedete u dobrom zdravlju i raspoloženju. No ujedno je krcat energijom.

 

 

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr