I TO POSTOJI

GRICKALICE KOJE NE DEBLJAJU: Isprobajte ove zdrave, a ukusne namirnice radi kojih nećete osjećati krivnju dok ih jedete

Gubitak kilograma, pažnja o unosu kalorija i razne dijete često budu restriktivne i odvlače vas od onog najdražeg – grickalica.

Kako bi i dalje održali režim zdrave prehrane i sprječili nakupljanje kilograma, pronašli smo neke grickalice koje ne debljaju i koje možete jesti čak i kada ste na posebnoj dijeti. Zvuči nemoguće, zar ne?

Grickalice koje ne debljaju

Prije svega, znate da ćemo reći voće i povrće. Ali, zato vam dajemo neke recepte kako da vam voće i povrće budu zanimljiviji i finiji za jesti.

Kruške

Temeljeno na posljednjim istraživanjima, jedna kruška dnevno može spriječiti debljanje. Ljudi koji konzumiraju kruške svaki dan imaju 35% manje šanse da će se udebljati. Kruške su pune vlakana i služe za reguliranje šećera u krvi što ih čini odličnim voćem za održavanje željene kilaže.

kruške - grickalice koje ne debljaju

Suho voće

Suho voće je dobar izvor energije te u sebi ima velike količine željeza, kalija, selena te značajne količine minerala i prehrambenih vlakana. Također, zbog kalcija, svrstava se u namirnice koje se preporučuju u svrhu prevencije osteoporoze.

suho voće grickalice koje ne debljaju

Bademi

Bademi su također na listi kao grickalice koje ne debljaju. Vlakna koja se nalaze u bademima blokiraju apsorpciju masti u organizmu. To bi značilo da oni, i radi proteina koje sadrže, služe da potisnu apetit. Šaka badema na dan može spriječiti dodatnu apsorciju masti iz drugih namirnica i time se povećava potrošnja kalorija.

bademi grickalice koje ne debljaju

Med i cimet

Znamo da ovo nije grickalica, ali je slatko. Možete napraviti napitak od ove dvije namirnice i uravnotežiti šećer u krvi. Kombinacija cimeta i meda poticat će rad organizma i uklanjati višak masnoće iz tijela.

cimet i med
Cimet u prahu i štapići cimetaFoto: Magone/Thinkstock

Čips od kelja

Čips od kelja izrazito je niskokaloričan i može poslužiti kao zamjena za čips od krumpira ali kao grickalica koja ne deblja. Bogat je antioksidansima, vlaknima i omega-3 masnim kiselinama. Možete ga malo posoliti i jedva ćete osjetiti razliku.

Priprema čipsa od kelja vrlo je jednostavna. Natrgajte kelj na komadiće i po njima prelijte jabučni ocat i maslinoco ulje. Stavite ih u pećnicu na 10ak minuta dok rubovi kelja ne dobiju smeđu boju.

Pečeni slanutak

Slanutak je bogat vlaknima i zato lako održava zdravlje probavnog i kardiovaskularnog sustava. Odličan je izvor proteina te pomaže u regulaciji šećera u krvi i manjem nakupljanju masnoća.

Priprema pečenog slanutka počinje večer prije. Natopite željenu količinu i idući dan ga prokuhajte 10 minuta. Zalijte ga maslinovim uljem i stavite u pećnicu na 180 stupnjeva. Nakon 40 minuta ga izvadite i začinite solju, paprom ili bosiljkom po želji.

slanutak - grickalice koje ne debljaju

Kukuruzne kokice

One su zapravo cjelovite žitarice s malim brojem kalorija. Osim toga, smanjuju rizik od bolesti krvožilnog sustava. Pazite pri kupnji jer nisu sve kokice zdrave. Posebno nezdrave su one koje se pripremaju u mikrovalnoj pećnici. Uvijek odabirite one od cjelovitog zrna, a pecite ih na stari način – tako da u posudu dodate ulje i zatvorite ju dok kokice pucaju.

kokice grickalice koje ne debljaju

I, koja je vama najdraža grickalica koja ne deblja? Imate li neku svoju, koju nismo spomenuli?

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr