KONDICIJA I SVAKODNEVNI TRUD

KAKO SMANJITI TRBUH: 5 savjeta i 3 vježbe kojima ćete to postići bez izgladnjivanja

Ravan, utegnut trbuh i mišići san su svake žene i muškarca. Pronašli smo načine kako to postići, i bez brige, izgladnjivanje nije jedno od njih.

Iako osobe koje se aktivno bave nekim sportom najčešće imaju utegnut i ravan trbuh, ne znači da ga možete smanjiti samo mukotrpnim vježbanjem u teretani. U području trbuha potrebno je smanjiti nakupljene masti te poticati da se ta masnoća razgrađuje. Pronašli smo kako smanjiti trbuh bez da se izgladnjujete i da trošite previše novaca mjesečno na teretanu.

5 načina kako smanjiti trbuh

Savršeno ravan trbuh možete dobiti jedino dobrom kombinacijom pravilne prehrane i vježbanjem. Samo jedno od nabrojanog neće pomoći u smanjivanju trbuha. Ako se izgladnjujete i puno vježbate, sve što radite bit će uzaludno. Tako niti puno vježbanja uz lošu prehranu neće imati utjecaj na mršavljenje u području trbuha.

1. Možda je problem s hormonima

Osim dobre prehrane nužno je da saznate je li problem nakupljanja masti možda radi nepravilnog rada hormona. Ako imate problema sa spolnim hormonima, a trbuh vam i dalje raste, pokušajte piti zeleni čaj. On je najbolji kada je tijelu potrebno čišćenje i detoksikacija. Ne pretjerujte u korištenju, šalica dnevno u par dana će biti sasvim dovoljna, te nakon toga uzmite pauzu.

2. Stres ima velik utjecaj

Nakupljanje masnoće i viška kilograma često za uzrok ima previše stresa i nedovoljno spavanja. Ako organizmu ne omogućite dovoljno odmora, fizičkog i psihičkog, on se počne ponašati nepravilno pa tada pretjerano nakuplja masti, posebice u području trbuha. Pokušajte u svakom danu pronaći malo vremena za sebe i svake noći spavajte barem 6-8 sati. Ostvarite pravilan ritam spavanja i budnosti  pomozite svom organizmu da ne skuplja masne naslage, ali i da se bori protiv potencijalnih bolesti i infekcija.

3. Vježbanje ne mora biti intenzivno

Ako želite saznati kako smanjiti trbuh, počite se baviti laganim vježbama za cijelo tijelo. Odličan primjer za to je joga za početnike, pilates ali i samo skupljanje kondicije svakodnevnom šetnjom ili laganim trčanjem. Rastezanje i grijanje mišića i kosti svaki dan pomoći će da istegnete ali i oblikujete mišiće trbuha.

4. Svježa hrana i zobene pahuljice

Hrana koju konzumirate mora biti pravilna i imati dovoljnu razinu svih nutrijenata koji su potrebni vašem organizmu. To ne znači da morate potpuno izbaciti neku vrstu hrane ili masnoće. Uzmite u obzir da će sol, šećer i masna hrana uzrokovati nadutost, a svježe voće i povrće, kao i cjelovite žitarice to neće raditi. Primjer hrane koju trebate jesti za smanjivanje trbuha:

  • karotenoide – mrkva, naranča, lubenica i rajčica

  • vitamin C – citrusno voće

  • kalcij – kelj, špinat, sezamove sjemenke, raštika

Također je bitno da konzumirate hranu na pravi način – ne jedite samo jednom dnevno već nekoliko puta u danu jedite manje porcije. Također nikako ne preskačite doručak, ne kaže se uzaludno da je on najvažniji obrok u danu.  

5. Pazite što pijete

U konzumiranju namirnica, bitno je i ono što pijete, ne samo ono što jedete. Tako će pogrešna pića uzrokovati nadutost, a voda, prirodni sokovi i čaj napraviti upravo suprotno. Ne pijte gazirana pića ni previše kave, jer ona će stvoriti različite probavne tegobe, a i najčešće su krcati šećerom koji nikako nije dobar za vaš organizam, barem ne u toj količini. Pijte puno vode s limunom jer ćete time poticati detoksikaciju i trošenje nakupljenih masti. 

Vježbajte cijelo tijelo

Starenjem su naslage na trbuhu tvrdokornije i sve je teže smanjiti trbuh. Za smanjivanje trbuha ne postoji jedna vrsta vježbe već je potrebno da se kroz vježbe za cijelo tijelo sagorijevaju masnoće i kalorije. Ove vježbe se preporučuje raditi tri puta u tjednu te ih kombinirati sa vježbama snage.

Zmajeva zastava – Dragon flag

Ovo je jedna od najtežih vježbi za ravan trbuh. Vježba izgleda tako da legnete na leđa i podižete noge tako da pokušate tijelo dovesti u položaj svijeće u ležećem položaju. Držite noge što duže možete podignute pa ih polako spuštajte nazad prema podu ili klupi.

Stotica

Lezite na leđa i podignite noge da čine kut od oko 60 stupnjeva. Polako podignite vrat i ramena. Ruke držite ravno uz tijelo i podignite ih. Vježba se izvodi tako da držite noge u povišenom položaju, tijelo napeto, a rukama pomičete polako gore dolje, ne iznad prsa. U ovoj vježbi nužno je pravilno disanje. Kada osjetite da vas boli, opustite i smirite tijelo.

Istezanje jedne noge

Ostanite u sličnom položaju kao iz prošle vježbe, ali primaknite koljena k trupu. Primite ih rukama tako da čine kut od 90 stupnjeva. Tada ispustite jednu nogu ispred sebe dok drugu i dalje držite prekriženu. Mijenjajte noge i ruke. Ona noga koja ostaje, nju držite rukama, a drugu ispružujte ravno ispred sebe. Ponovite po 5 puta svaku nogu.  Ovu vježbu možete izvoditi i tako da su vam noge u sličnom položaju kao i u početku, ali ruke stavljate iza glave u ravnom položaju dok istovremeno ispružujete noge.

Kako bi trening bio što dinamičniji, izvodite vježbu po vježbu u slijedu bez stanki. Broj ponavljanja može biti od deset do dvadeset za svaku vježbu.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr