IME, REKLAMA, ZVIJEZDA

CIJENA JE PAPRENA ZBOG AMBALAŽE: Kako izabrati dobar, a ne pretjerno skupi parfem?

Znate li da najveći dio te vrtoglave cijena vašeg omiljenog mirisa ide na reklamu i bočicu, a ne na sam parfem?

Iako su mirisni klasici poput Chanelovog Mademoisellea, Diorovog Addicta i Givenchyjevog Very Irresistiblea uvijek superpopularni u parfumerijama širom svijeta, stručnjaci za ljepotu i kozmetiku upozoravaju da parfem ne mora nužno biti skup da bi bio kvalitetan.

Mnogi jeftiniji brandovi također proizvode dobre parfeme, a ako uzmete malo vremena i prošvrljate po parfumerijama i vi možete naći svog favorita!

U sljedećoj kupovini parfema obratite pažnju na ove stvari:

1. Ne budi snob

Iste tvrtke koje rade parfeme za Lady GaGuJustina Biebera, Jennifer Lopez, Sarah Jessicu Parker i druge zvijezde, proizvode i parfeme za Toma Forda, Marca Jacobsa, kuću Bvlgari i slične.

Troškovi proizvodnje možda su mrvicu jeftiniji, ali kvaliteta je ista.

2. Budi svjesna činjenice da plaćaš ime

Jesi li znala da od ukupnog iznosa kojeg platiš za neki razvikani parfem veći dio novca odlazi za samo ime, reklamu i plaćanje zvijezde čije se lice nalazi na reklami. Viša cijena ne označava nužno bolju kvalitetu, već samo dobar poslovni potez i poznato ime.

3. Obrati pažnju na sam miris

Isprobaj više mirisa i nauči koje ti note najbolje pristaju. Kada saznaš voliš li više slatkaste, cvjetne, drvenaste, hladne ili orijentalne mirise, svoje favorite ćeš naći i u jeftinijim trgovinama.

4. Vjeruj mirisima iz trgovina s proizvodima na biljnoj bazi

Popularne trgovine s proizvodima na biljnoj bazi puni su kvalitetnih toaletnih voda, kompaktnih mirisa i parfema. Daj im šansu!

Povratak na Net.hr