KORISNI SAVJETI

DNEVNIK NETOVE DIREKTORICE: ‘Zbog ovih 10 razloga počela sam trčati, a jedan će vas doista sablazniti’

Netova direktorica Silvana Mrvelj u našem specijalu iskreno progovara o razlozima zašto se odlučila za trčanje, kako je sve počelo, provjerenim savjetima za početnike i još mnogo toga. U drugom članku serijala

DNEVNIK TRČANJA NETOVE DIREKTORICE: ‘Krenula sam u rat s bolnim leđima i zapuštenom formom, evo što mi se dogodilo u Maksimiru’

1. Daje mi slobodu – sama mogu odrediti tempo, mjesto, ritam i vrijeme treninga.

2. Pokrenut ću i regenerirati sve mišiće – trčanjem se aktiviraju svi stražnji mišići, a u 45 minuta trčanjem se potroši 475 kalorija.

3. Riješit ću se glavobolje i stresa – hm, tko s tim nema problema?

4. Trčim na otvorenom, odnosno u Maksimirskoj šumi, udišem svježi zrak – idealno za mene, ali i sve koje ne vole vježbanje u zatvorenom.

5. Ne plaćam nikakvu članarinu – sve što mi treba je dobra volja, upornost da ne odustanem i dobre tenisice (one su mi ionako potrebne – svatko mora imati barem jedne dobre tenisice za trening :-)

6. Popravlja raspoloženje, podiže samopouzdanje, štiti mozak od starenja – okej, ovo malo zvuči forski, ali stvarno je tako.

7. Dovoljno je trčati samo 15 minuta dnevno – ultramotivirajuće za sve koji tvrde da nemaju vremena. Stručnjaci kažu kako je samo 15 minuta trčanja dnevno dovoljno da uvelike poboljšamo zdravlje, dok 30 minuta redovitog i pravilnog trčanja čini čuda, posebice kada je u pitanju imunološki sustav. Dakle, neću se moći izvući na ono “nemam vremena”.

8. Ojačava pluća, kosti, srce, smanjuje umor, bolove u leđima, jača srce, ali i cijeli organizam – ovaj argument podilazi meni kao nekome tko je godinama uređivao razne magazine o zdravlju.

9. Mogu trčati u društvu svog psa – okej, on je maltezer koji me, ruku na srce, baš i ne sluša kad je bez “lajne”, ali voli trčkarati uz mene. Još više trčkara za bilo kojim drugim psom kojeg sretnemo u šumi… Dakle, bit će zabavno povedem li i njega.

10. Pobijedit ću sama sebe – da, ovaj put, osim sa stazom u Maksimiru, natjecat ću se sama protiv sebe i mogućnosti da NE odustanem…

SPECIJAL NET.HR-a O NAJBOLJIM SAVJETIMA ZA POČETAK SEZONE TRČANJA POGLEDAJTE OVDJE

Povratak na Net.hr