NIJE NIŠTA TEŠKO

KAKO SPRIJEČITI POSTPOROĐAJNU DEPRESIJU? Ova jednostavna metoda drastično mijenja tijek trudnoće

Simptomi mogu uključivati napadaje tjeskobe, nesigurnost, razdražljivost, umor, krivnju, strah od ozljeđivanja djeteta, ali i odbijanje dojenja.

Čuli ste za postporođajnu depresiju koja pogađa velik broj novopečenih majki, ali znate li da postoji praksa kojom se rizik od njezina pojavljivanja drastično smanjuje? Ne radi se ovdje ni o kakvom revolucionarnom otkriću – dovoljno je samo vježbati tijekom i nakon trudnoće, kažu stručnjaci. I najobičnije hodanje znatno poboljšava situaciju.

U istraživanje je bilo uključeno 1000 trudnica, od kojih su neke vodile aktivan život, a druge ne. Za razliku od onih koje se u trudnoći nisu bavile nikakvom tjelesnom aktivnošću, većina žena koje su u tom razdoblju vježbale, nisu pokazivale znakove postporođajne depresije.

Nije izlika: Snažne žene koje trudnoća nije spriječila ni u čemu

“Posljedice postporođajne depresije ne osjećaju samo majke, već i bebe, koje se zbog toga mogu slabije razvijati”, kaže Celia Alvarez-Bueno sa španjolskog sveučilišta.

Simptomi mogu uključivati napadaje tjeskobe, nesigurnost, razdražljivost, umor, krivnju, strah od ozljeđivanja djeteta, ali i odbijanje dojenja. Oni se najčešće pojavljuju unutar četiri tjedna od poroda, a ozbiljnima se smatraju ako traju dulje od dva tjedna.

Trudnicama i mladim majkama savjetuju se aktivnosti poput istezanja, hodanja, pilatesa i joge, a postoje i aerobik-programi namijenjeni upravo njima, piše Daily Mail.

 

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr