FOTO: / Provokativna modna kampanja Ivice Skoke

7.10.2013.
13:56
VOYO logo

Protagonistice kampanje pripadnice su različitih generacija, tri dive jedinstvene osobnosti, ali jednako snažno izraženog karaktera - one su Diva Galaksija, prva hrvatska drag queen, 84-godišnja Bessie Antoaneta Milić koja se izvrsno snašla u ulozi modela te mlada Neva Cirkveni koja gradi uspješnu karijeru u svijetu modelinga.

Kampanju potpisuje etablirani modni fotograf Šime Eškinja dok je styling kose djelo Katice Topčić za Kevin Murphy. Poznata make-up artistica Ivana Bilandžija Billy osmislila je styling modela, a zaslužna je i za jedinstveni make-up koji potpisuje Illamasqua.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Nisam se puno odmaknuo od svog bazičnog izričaja, no ubacio sam nekoliko boja tako da ovoga puta moji modeli nisu u crnim večernjim haljinama iako su mi one najdraže i moj zaštitni znak. Koristio sam trodimenzionalnu čipku i aplikacije iste što je pridonijelo finoći modela. Ovoga puta vratio sam se voljenim divama... Danas u 21. stoljeću želim predstaviti divu kao senzualnu i ženstvenu bez obzira koliko godina ima, čime se bavi, kakav joj je lifestyle ili je možda drag queen... Ovom kolekcijom slavim ženu i njezinu ljepotu u svim generacijama. Logičan odabir za make-up kolekcije DIVE upravo je Illamasqua zbog slične filozofije koja slavi posebnost, individualizam i toleranciju', pojasnio je Ivica Skoko.

Perwoll FASHION.HR održat će se od 16. do 19. listopada u prostoru paviljona 5 Zagrebačkog velesajma, a revija Ivice Skoke u suradnji s Illamasquom koja ujedno potpisuje službeni make-up događanja, na rasporedu je u petak, 18. listopada, u 19:30h.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
default_cta
Tajne vinove loze
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
default_cta
Pirata i kapitano
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
VOYO logo