Žene bace i do 695 kuna na krpice koje nikad ne obuku

Žene u Britaniji godišnje potroše milijardu funti na rasprodajama odjeće za stvari koje nikada neće nositi, pa tako većina krpica koje su kupile na sebi još uvijek ima etikete s cijenom.

28.12.2009.
12:57
VOYO logo

Oko 54 posto Britanaca (odnosno njih 26 milijuna) ove godine planira iskušati svoju sreću u poslijebožićnim rasprodajama, dok 12 posto njih planira ustati prije zore kako bi prvi pobrali najbolje komade. Svaka će osoba u prosjeku potrošiti čak 85,60 funti (695 kuna) na stvari koje nikada neće iskoristiti.

Žene su u ovom slučaju najgora vrsta kupaca jer na rasprodaje godišnje potroše 40,99 funti (333 kune) na stvari koje će netom poslije kupnje biti ostavljene u ormaru i tamo 'istrunuti'. Deset posto ormara prosječnih žena sadrže stvari koje su rijetko ili nikada nisu bile nošene, dok pola takvih stvari još uvijek ima etiketu s cijenom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Šest od deset ljudi priznalo je da su na rasprodaji kupili stvari koje rijetko nose, 33 posto njih priznaje da su potrošili novac na cipele, dok ih je 22 posto novac potrošilo na nepotrebni nakit. Nadalje, 33 posto njih na rasprodaji je kupilo DVD koji nikada nisu pogledali, 27 posto kupilo je CD koji nikada nisu preslušali, a 26 posto njih novac je potrošilo na knjigu koju nikada nisu niti prelistali.

"Važno je razmisliti što kupujete prije nego to zgrabite i odjurite na blagajnu. Iako često vidite nešto što je jako povoljno, stvari koje kupite ali nikada ne isprobate ili ih jednostavno zaboravite koristiti označava samo jednu stvar – a to je da uludo trošite svoj teško zarađeni novac", rekao je Jacky Brown, koji je pokrenuo ovo istraživanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Stanovnici Londona najviše, točnije 133 funti po osobi (1080 kuna) potroše godišnje na stvari koje im nikada neće zatrebati, a cijelo je istraživanje provedeno na 1041 Britancu. Ukupno gledajući, Britanci na gluparije godišnje potroše 4,1 milijardu, dok jedna milijarda otpada samo na žensku odjeću.

Prethodni članci:

arti-200912230182006 arti-200912220321006 arti-200912170015006 arti-200912150760006 arti-200912130221006 arti-200912110056006 arti-200903300191006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo