PREPREKA ZA UŽITAK

OPTEREĆENI STE SVOJOM IZVEDBOM U KREVETU? Seksualna stručnjakinja otkriva simptome seksualne tjeskobe i kako ih se riješiti

Seks igra veliku ulogu u životu svakog para jer preko njega partneri postaju bliskiji i razvijaju dublju vezu. Međutim, neki ljudi se jednostavno ne mogu ili ne znaju do kraja opustiti i prepustiti.

Stručnjakinja za veze i seksualnost iz Sidneya Prem Kalpa svakodnevno pomaže svojim klijentima da izvuku najbolje iz svojih aktivnosti u krevetu. Prema njoj, jedna od osnovnih stvari koje mogu kočiti vaše zbližavanje s partnerom jest upuštanje u seks s nekim ciljem – i to vrijedi za oba spola.

“Ako seksualni čin rezultira osjećajem stresa ili tjeskobe, vaše tijelo oslobađa hormone stresa da se pripreme za borbu”, rekla je Prem za MyBody + Soul. “U tom stanju, vi vodite ljubav iz frontalnog korteksa mozga i osjećate tzv. anksioznost izvedbe, koja vas sprječava da budete unutar toga iskustva pa onda razmišljate o svom sljedećem potezu i pitate se što napraviti za večeru.”

Problem koji se može dogoditi svakomu

Ako se fokusirate isključivo na postizanje vrhunca, ne možete do kraja uživati, što rezultira porastom anksioznosti. O seksualnoj tjeskobi kod muškaraca govori se prilično otvoreno i dostupne su brojne informacije o tome, ali žene su nekako zakinute.

Ovaj osjećaj je nešto što može doživjeti svatko i može se manifestirati na bezbroj načina. Kalpa objašnjava da, kada upravljate svojim frontalnim korteksom, manje je vjerojatno da ćete osjetiti zadovoljstvo i najvjerojatnije ćete paziti na svoju sigurnost.

Kada se ovaj dio mozga aktivira, usredotočit ćete se više na vrhunac, a ne na sam čin seksa. Najbolje je pristupati seksu bez cilja jer ćete se tako više usredotočiti na trenutak i imati više osjećaja zadovoljstva.

ZAŠTO PARTNER ODBIJA SEKS S VAMA? Ovo su najčešći razlozi, za sve postoji rješenje

Znakovi da patite od seksualne tjeskobe

Kako prepoznati da patite od seksualne anksioznosti? Obratite pozornost na to jeste li imali glasan unutarnji dijalog tijekom seksa i reagira li vaše tijelo na partnerove podražaje. Ako ste na jedno ili oba pitanja odgovorili potvrdno, velike su šanse da proživljavate upravo to.

Seks je snažan način na koji se ljudi izražavaju, ali nažalost, ne može svatko doživjeti blaženstvo iskustva zbog očekivanja koja postavljaju pred sebe. Kalpin je glavni savjet da pažnju maknete od uzbuđenja vašeg partnera i usredotočite se na ono što se događa u tom trenutku.

“Često čujem od svojih klijenata kako se znaju zbuniti kada se u jednom trenutku njihov partner stvarno uključi, kažu da se tada osjećaju povezanije s njime. Ali već u sljedećem trenutku osjeća se hladnoća, isključenost i nedostatak želje. Uzbuđenost se u sekundama može uključivati i isključivati kao pritiskom na gumb”, objašnjava.

Savjeti kako se usredotočiti na seks

Mnogo je stvari koje možete učiniti kako biste olakšali stres i pritisak koji vaš partner osjeća. Možete se, recimo, dogovoriti unaprijed da nemate ciljeva u spavaćoj sobi. Na taj način dolazi do pomaka od cilja do osjeta.

Još jedan savjet je da govorite o svakoj od vaših želja i zahvalite partneru kada učini ono što vam u tom trenutku godi jer to je učinkovit izraz ohrabrenja koji potiče osjećaj povezanosti. Konačno, usporite kako biste dopustili da vaše tijelo apsorbira ono što osjeća.

Kalpa preporučuje da slušate svoje tijelo i obratite pažnju na to kako želi da ga se stimulira, a zaboravite na ono kako bi sve skupa trebalo izgledati.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr