NIJE KRAJ SVIJETA

KAKO NASTAVITI DALJE NAKON PREKIDA VEZE? Uz ovih 5 savjeta zaliječite ljubavne rane brže i efikasnije

Je li srce stvoreno da bi bilo slomljeno? Što god mislili o ovoj tezi, prekidi veze su bolan proces za svakoga.

Potrebno je punih 11 tjedana da bi se zaliječile rane od prekida veze, sudeći prema rezultatima najnovijeg istraživanja. Koliko se god situacija činila bezizlaznom, potrebno je primijeniti ovih pet savjeta da vam se srce u potpunosti oporavi. Ako baš ne u potpunosti, onda barem da možete krenuti dalje.

Oslobodite bolne osjećaje

Plačite malo, plačite puno ili isplačite cijelu rijeku ako treba. Kada veza doživi gorak završetak, važno je priznati sebi što je pošlo po zlu i tko je glavni krivac, a to ne ide bez suza. Dokazano je da plakanje podiže raspoloženje, a znanstvenici su utvrdili kako je svakomu potrebno vrijeme za razmišljanje o prekidu.

Prerežite sve spone

Jedna od prednosti suvremenog života je to što doslovno nekoga možete izbrisati iz svoga života i zamesti mu svaki trag ako to želite. Prerežite sve spone s bivšim na Facebooku, Twitteru, Instragramu, Pinterestu ili čime se već služite. Zaista nema razloga da pratite što se događa u životu vaše nekadašnje velike ljubavi jer bi vas neka saznanja mogla još jače zaboljeti.

NIJE NIMALO BEZAZLENO: Znate li kakav se kaos događa u vašem tijelu nakon bolnog prekida veze?

Razgovarajte s nekim novim

Podijelite svoju tugu s nekim od povjerenja. Držanje stvari za sebe dokazano stvara još veći stres, tjeskobu, pa čak vodi i u depresiju. Zatrpajte najbolje prijatelje svim detaljima koji vas bole, istresite sve iz sebe. Jednom kada vam prestanu donositi sladoled i kažu vam da je vrijeme da krenete dalje, onda stvarno jest – krenite u lov na novu bolju polovicu.

Počastite se

Koliko god to logično zvučalo u ovoj situaciji, važno je istaknuti da je došlo vrijeme da ulažete u sebe bez grižnje savjesti. Priuštite si putovanje na odredište o kojemu ste oduvijek sanjali, izađite u dugu šetnju parkom, nabavite kućnog ljubimca ili se upišite na tečaj kuhanja – što god mislite da vas može vratiti u život.

Pišite o svemu što proživljavate

Dobrobiti zapisivanja osjećaja u dnevnik odavno su poznate. Osim što će vam pomoći da sredite misli, pisanje o prekidu može smanjiti stres i tjeskobu te omogućiti da rješavate probleme mnogo efikasnije.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr