Trenutno imamo 26 ispovijesti u kategoriji Bizarno & paranormalno

Covjek me uhodio :( Strasno.

Korisnik: Nikolio Vrijeme: 14:45 13.07.2016 Komentara

To se dogodilo prije oko četiri godine i mislio sam da ću ga podijeliti s vama, tako da mi može dati svoje mišljenje. Ispričavam se zbog loše gramatike, jer hrvatski nije moj prvi language.I bio 15 u to vrijeme.
Uglavnom, natrag na priču. Ja živim u Hrvatskoj, na jednom od svojim brojne otoke. Otok živim na prilično je velik, iako ima samo tri male gradove, a najveći od njih ima pedesetak ljudi. Većina ljudi ima vikendice i dolaze samo tijekom ljeta. To je prilično lonley i ostavio za vrijeme svih ostalih godišnjih doba. Dvije od gradova nalaze se na trošak, a treći, onaj živim u, samo 15 minuta vožnje u unutrašnjosti, okružena borovom šumom.

To je stvarno na mirnom otoku i znam u osnovi svima koji živi ovdje. Susjedi su jako lijepo i život ovdje je prilično dosadna i jednoličan. Odrastao sam ovdje samo s jednom osobom tako prirodno sam bio jako blizu njega. Mi u osnovi učinili sve zajedno. Uživali smo kampiranje i ribolov, a mi često kampirati u šumi u blizini našeg grada. Moji roditelji su to znali, a nisu zabrinuti, jer nije bilo apsolutly nema kriminala na otoku i svi su znali jedni druge. Bilo je to sredinom proljeća, a odlučili smo otvoriti naš kamp sezone. Mi upakiran naše stvari kao i obično, i krenuli na poznatoj stazi.
Nakon nekoliko stotina metara naišli smo palom tri koja blokira put. Nije ništa strašno, ja tought, jer tunderstorms su stvarno čest na otoku. Mi smo krenuli u šumu, ne slijedećih bilo koji put, ali sam znao da ne bi trebalo biti na čistini nekoliko desetaka metara ispred. Znao sam cijeli otok kao leđa moje ruke. Naravno, nekoliko minuta kasnije i nađemo na čistinu i počeli smo postavljanje kamp. Sjećam se da je vrijeme bilo lijepo taj dan, bez ijednog oblaka na nebu. Podigao sam šator, dok je moj prijatelj bio prikupljanje drva za vatru. lit smo vatru, napravio sebi večeru i imao COPLE piva, možda jedan previše. Noć je bila mirna, samo sam se probudio jednom i ja stvarno ne znam why.I mislio sam čuo motor automobila, ali sam ga odbacio kao mašte, kao što je bio jako kasno i bio sam malo pijan.
Sljedeće noći sam se probudio jer sam morao piškiti, pa sam izašao iz šatora kad sam primijetiti neobične slabom svjetlu COPLE stotina metara prema sjeveru. Ja tought ništa izvan nje, a ja se vratila na spavanje. Sljedeće noći ista stvar, sam se probudio, otišao pišati i isto narančasta prigušeno svjetlo bio jedva vidljiv iz šume, samo ovaj put to je malo closer.And bilo čudno treperenje svjetla previše. Probudio sam se moj prijatelj i pokazao mu svjetlo. On je mislio da je prilično čudno jer smo bili jedini koji su ikad posjetili ove šume. dogovorili smo da ćemo to provjeriti u morining.
Nisam se mnogo spavao te noći, jer to je svjetlo počeo stvarno bug me. Što sam više razmišljao o tome, weirder činilo. U zoru smo krenuli. Nismo ništa donijeti sa nama, jer smo očekivali da se vrati ubrzo nakon toga. Nakon 20 minuta potrage našli smo nešto čudno. Pronašli smo napustili improviziranu logora napravljena od cerade i neke uže. Ispred njega bio je kamin koji je još smoaking i to još uvijek zrači toplinu. Svatko tko je ovdje imao jasnu stranice našeg malog proplanka.

Jedino što smo pronašli na ovom kampu je otvorio limenku Red Bulla i USB dstick. Tko je ikada bio ovdje ostaviti u žurbi. Uzeo sam USB stick i krenuli smo nazad. utaborili smo se za još dva dana prije odlaska kući. Nismo vidjeli svjetlo od tada. Kad sam došla kući sam zaboravio o svemu sve dok nekoliko tjedana kasnije mi je trebalo vreću za nešto pa sam finnaly raspakirao svoje stvari. Naravno, među ostalim stvar sam ranu koja USB stick. bio sam znatizeljan, pa sam na moj računalo to provjeriti. Na moje apsolutnog užasa, postojala je samo jedna mapa na njemu, a ime je dobio po mene. Groznica siđe moje kralježnice, a ja samo stajao COPLE minuta bulji u ekran. Kad sam finnaly naći dovoljno hrabrosti, clikcked sam na mapu.
Mapa je bila ispunjena sa slikama. Slike mi se moj prijatelj i naš kamp od mojih zadnjih 6 kampiranju. Bio sam prestravljen. Jedna slika posebno isticao. Bilo je autoportretist o čovjeku koji je promatrao us.I nisam vidio da je čovjek ikad prije, a nije izgledao jezivo, on je bio u kasnim 20, imao je lijep čist ošišam, obrubljen brade i lov odjeću. Odmah sam nazvao svoje roditelje i otišli smo na policiju s firt trajektom budući da nije bilo policijske stanice na island.I dajte je policiji sve i dao im USB stick. Rekli su da će gledati u nju. Nekoliko dana kasnije dobio sam telefonski poziv od policije i rekli su da ne znaju čovjeka i da oni ne mogu učiniti anything.They je također rekao da će držati me pošta za daljnje informacije. Nikad nisam vidio ili pak PO čuli od tog čovjeka …