Noćna mora

JACQUES NA FEJSU OPAKO OPALIO PO CROATIA AIRLINESU: ‘Kakva država – takva aviokompanija…’

Na povratku iz Italije, Jacques Houdek putovao je zrakoplovom Croatia Airlinesa, a letom je bio izrazito nezadovoljan.

U nastavku možete pročitati status koji je objavio na Facebooku, a u kojem opisuje let koji se sa sat i pol produljio na tri sata:

‘Za sve vas koji letite – upozorenje, ako letite “našom” Croatia Airlines kompanijom… Naoružajte se s jako puno strpljenja i budite spremni na neugodna iznenađenja. Naime, bez ikakve prethodne najave, na vašem internacionalnom, direktnom letu iz Zagreba prema vašoj odabranoj destinaciji (ili natrag) pojave se usputne postaje (Split, Dubrovnik)…

Osim što niste imali pojma o tim stajanjima (kupili ste kartu bez postaja, nigdje ne piše da postoje stopovi) vi morate, iako niste stigli na svoje odredište – napustiti avion, uzeti sve svoje stvari, vratiti se autobusom do zgrade aerodroma, iznova proći sigurnosne provjere, pa onda laganom šetnjicom opet do čekaone i ponovnog boardinga na ISTI AVION kako biste sjeli u ISTO SJEDALO???????

Nikada u životu (a letim 15 godina na sve krajeve svijeta) nisam ovakvo nešto doživio. Oduvijek i svugdje je bilo tako da, ako postoje usputne postaje, ljudi koji trebaju napustiti avion izađu, a svi ostali ostaju u avionu, bez da se moraju maltretirati sa stvarima, ponovnim provjerama, itd… Ne razumijem zašto svi moraju van?!

Skupo mučenje

Ljudi oko mene se isto čude, ništa im nije jasno – a onda naravno ja pitam (tko će drugi?) zašto je tome tako – pa se i svi odreda zaposlenici aviokompanije i aerodroma čudom čude i slažu sa mnom da je to čista glupost, dobijem informaciju da je to zbog čišćenja aviona, te da je zbog spajanja letova (rezanja troškova tako da se eto doslovno “u letu” skupljaju putnici)…

Ma uglavnom – MUČENJE, za koje ste ustvari jako puno platili. Što je s ljudima koji se panično boje letenja (a znamo da ih je puno), koji na ovaj način imaju umjesto jednog uzlijetanja i slijetanja po dva? Ti ljudi da su znali da će to tako biti ne bi ni kupili takvu kartu. To se zove dovođenje u krivu vjeru. Što je s obiteljima s malom djecom kojima su ovakvi manevri stvarno prestrašni, ili s bolesnim ljudima?

Poznati su CA po tome da su skupi, što bi bilo potpuno u redu da usluga opravdava cijenu karte, međutim daleko je jako od toga. Cijeli je niz negativnih momenata koji prolaze iz ovakvog načina skupljanja putnika po Lijepoj našoj, jer produljivanjem trajanja leta na dvostruko od očekivanog cijela se konstrukcija usluge urušava, bilo da je riječ o piću, hrani, pažnji… To ne vrijedi taj novac, vjerujte mi.

Dvostruko dulji put

Let iz Rima za Zagreb koji možda traje sat i pol, na ovaj način traje tri sata, a normalni ljudi nemaju vremena da bi ga bacali u vjetar i maltretirali se na ovaj način. Mogli ste provesti najljepši mogući GO, na nekom predivnom putovanju o kojem ste maštali, za koje ste dugo štedjeli… Pa vam na kraju ovakav tretman pokvari cijeli doživljaj. A TO NIJE U REDU! Kaže jedna iskusna gospođa jučer meni – “Bravo da ste to sve pitali, nije to ok! Mi kad smo bili mladi stalno smo protestirali, a danas mladi sve olako puštaju i ne bore se”… E, baš tako. Kažu – šuti, nemoj, samo ćeš se zamjeriti… ZATO ŠTO ŠUTIMO, ZATO NAM TAKO I JE U ŽIVOTU!
Ljudi, upotrijebite jezik – kad treba pohvaliti, naravno, ali i onda kad treba ukazati da stvari ne štimaju! Pa makar to značilo da sami sebe stavljate u nezgodan položaj. Dakle… Kroejša erlajnz, nikakva Croatia Airlines. Ah! Kakva država – takva aviokompanija… Ali eto, ne mogu nažalost rezolutno reći da s njima više nikada ne letim, njihov monopol je činjenica. No mogu im u svakom trenutku reći što mislim i pritom ih pogledati u oči jer znam da sam u pravu. Osim što sam čovjek, ljudsko biće koje zaslužuje biti i ima pravo izraziti svoje mišljenje, ja sam korisnik njihove usluge – kupac, a na ovaj način se osjećam prevarenim.

Hvala.’

 

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr