STATISTIČKA LAVINA

JOŠ ŠEST TAJANSTVENIH SIGNALA STIGLO IZ SVEMIRA: Znanstvenici ne znaju o čemu se točno radi, ali jedno ipak znaju

Iz sazviježđa Kočijaš, udaljenog oko tri milijarde svjetlosnih godina, stiglo je još šest novih tajanstvenih signala, objavili su znanstvenici.

Niz od šest novih signala, od kojih svaki traje po nekoliko milisekundi, otkrili su astronomi sa Sveučilišta McGill u Montrealu uz pomoć teleskopa Green bank u Zapadnoj Virginiji i opservatorija Arecibo u Portoriku, piše Daily Mail.

Znanstvenici još ne znaju o kakvoj astrofizičkoj pojavi je riječ, ali ističu da nije riječ o djelu izvanzemaljaca. Prema najnovijoj teoriji, neobične fluktuacije svjetlosti uzrokuje sama materija unutar zvijezde KIC 8462852, koja trenutno prelazi iz jedne faze u drugu.

MISTERIOZNE PORUKE IZ SVEMIRA: ‘Uhvatili smo čudne signale sa 234 zvijezde, vjerojatno ih na Zemlju šalju vanzemaljci’

“Jedna od najvažnijih stvari je periodičnost. Mali i veliki događaji u zvijezdi ne događaju se u redovitim vremenskim intervalima, što je glavni misterij u vezi s krivuljom njene svjetlosti”, kaže Richard Weaver, suaotor najnovije studije.

Izrada matematičkih modela pokazala je postojanje “statističkih lavina” – karakterističnih obrazaca vezanih za periodična zatamnjenja svjetlosti zvijezde.

NEOBIČNI SIGNALI: Ovo bi mogao biti dokaz da vanzemaljci postoje

Događaju se manje i veće lavine, koje su možda vezane za samu zvijezdu. Ona se možda nalazi na prelazu u iduću fazu, u kojoj bi njena materija prešla iz jednog agregatnog stanja u drugo, na primjer iz tekućeg u plinovito, ili iz plinovitog stanja u plazmu.

Imaš komentar?