SENZACIONALNO OTKRIĆE

PRONAĐEN NAJSTARIJI DOKAZ ŽIVOTA NA ZEMLJI: Znanstvenici vjeruju da potječe iz razdoblja od prije 3,95 milijardi godina

Kanadski znanstvenici vjeruju da su pronašli rudimentaran dokaz života na Zemlji u sedimentnim stijena na sjeveru Labradora iz razdoblja od prije 3,95 milijardi godina, kada su naš planet “bombardirali” brojni kometi i asteroidi.

Tsuyoshi Komiya s Tokijskog sveučilišta, jedan od autora studije, u srijedu je kazao da su on i kolega otkrili neizravnu vezu postojanja života u zncima ugljika pronađenima u stijenama. Vjeruju da je riječ o ostacima primordijalnih morskih mikroorganizama.

Ispitali su njihov izotopni sastav kako bi otkrili jesu li organskog podrijetla te zaključili da su ih proizveli živi organizmi. Izotopi su atomi istog elementa koji imaju isti broj protona i elektrona, a različit broj neutrona, zbog čega imaju ista kemijska, ali različita fizička svojstva.

ŠTO JE DA JE, ODVRATNO JE: Snimili jezivo stvorenje, neki tvrde da je u pitanju izvanzemaljac

“Ti su organizmi naseljavali otvorene dijelove oceana”, kazao je Komiya.

Evolucionisti smatraju da je Zemlja nastala prije otprilike 4,6 milijardi godina, oceani prije 4,4 milijarde godina. Ali novo otkriće i neka nedavna istraživanja upućuju na to da se mikrobiološki život javio prije nego što se ranije vjerovalo i relativno ubrzo nakon nastanka Zemlje.

Drugi tim znanstvenika u ožujku je objavio podatak po kojemu su u sjevernom dijelu Quebeca otkriveni mikrofosili stari između 3,77 i 4,28 milijardi godina. Nalazište je relativno blizu onoga u Labradoru.

Imaš komentar?