PRONAĐEN FOSIL ZLOGLASNOG DINOSAURA: / Konačno znamo kako je izgledao trudni T-Rex

Foto: screenshot

Znanstvenici vjeruju da su pronašli fosil trudne ženke Tyrannosaurus Rexa u američkoj državi Montana, javlja CNN.

17.3.2016.
screenshot

Do sada je bilo teško utvrditi spol životinja izumrlih prije više od 60 milijuna godina no ovo otkriće konačno bi moglo dati smjernice znanstvenicima o karakteristčnim obilježjima ženki. Časopis Science objavio je da su znanstvenici utvrdili kako je zloglasni T-Rex zapravo potomak kokoši. To su utvrdili analizom fragmenata proteina iz kostiju.

Ptice su potomci dinosaura

Znanstvenici sa Sveučilišta u Sjevernoj Karolini i tamošnjeg Muzeja umjetnosti objavili su svoj zaključak u časopisu Scientific Reports.

"Ne znamo ništa o različitostima dinosaura u odnosu na njihov spol. Nisu oni bili sramežljivi u slanju signala suprotnom spolu sa svojim zviždaljkama, rogovima i grbama no do sada nismo imali pouzdan način kako bismo razlikovali ženke od mužjaka", napisala je paleontologija Lindsay Zanno u priopćenju medijima.

Znanstvenici su do sada utvrdili da su današnje ptice evoluirale od dinosaura vodeći se rezultatima analiza kostiju.