PREKRASNO ODURAN: / Nova vrsta moljca dobila ime po osebunoj Trumpovoj frizuri

Foto: Vazrick Nazari

Istraživači se uvijek nadaju da će njihovo tematsko ime skrenuti pozornost na činjenicu da se u prirodi još uvijek se može naći novih vrsta.

18.1.2017.
Vazrick Nazari

Istraživači su novog moljca "krstili" prema novom američkom predsjedniku jer je otkriveno da u odraslom obliku ima niz žućkasto-bijelih ljusaka na glavi, baš kao i frizura Donalda Trumpa.

Moljac, Neopalpa donaldtrumpi, službeno je predstavljen u najnovijem broju časopisa ZooKeys. To je jedna od dvije nove vrste u rodu uvijajućih moljaca.

N. donaldtrumpi i njegov rođak mogu se naći u cijeloj južnoj Kaliforniji, kao i preko granice u Baja California, u Meksiku.

Istraživači se nadaju da će njihovo tematsko ime skrenuti pozornost na činjenicu da je nova vrsta još uvijek može naći u SAD-u, čak i u već vrlo dobro istraženim staništima.

Još uvijek ima čuda oko nas

"Otkriće ovog uvaženog mikro-moljca u gusto naseljenoj i inače zoološki dobro proučeni južnoj Kaliforniji naglašava važnost očuvanja osjetljivih staništa u kojima još uvijek ima neopisanih i ugroženih vrsta, a ujedno ističe pomanjkanje interesa za taksonomiju manjih elemenata faune u Sjevernoj Americi", naveo je evolucijski biolog Vazrick Nazari u priopćenju.

Nazari je primjerak nove vrste otkrio dok je proučavao zbirke moljaca Muzeja entomologije Bohart na Sveučilištu Berkeley u Kaliforniji.

"Imenovanjem ove vrste prema 45. predsjedniku Sjedinjenih Američkih Država nadam se da ću svratiti nešto javne pozornosti i interesa na važnost alfa-taksonomije u boljem razumijevanju zanemarene komponente mikro-faune bioraznolikosti Sjeverne Amerike", zaključio je Nazari.