MISTERIOZNE PORUKE IZ SVEMIRA: / 'Uhvatili smo čudne signale sa 234 zvijezde, vjerojatno ih na Zemlju šalju vanzemaljci'

Foto: conspiracyclub.co

Kad god se iz svemira uhvati neki misteriozni signal ili fluktuacije energije, ponadamo se da izvanzemaljci pokušavaju stupiti u kontakt s nama. Međutim, znanstvenici znaju da se zanosimo.

25.10.2016.
conspiracyclub.co

Iako su znanstvenici uglavnom i skeptici, to ne znači da se ne nadaju i da odbacuju mogućnost da će nam se "mali zeleni" jednom zaista javiti.

Tako u novoj studiji Ermanno F. Borra i Eric Trottier, astronomi s kanadskog Sveučiliša Laval, predstavljaju čak 234 zvijezde od kojih je do teleskopa stigao čudni signal.

TEORIJA IZNESENA JOŠ 1950.: /

'Znamo zašto nikad nećemo sresti aliene, a ista stvar bi mogla uništiti ljudsku rasu'

TEORIJA IZNESENA JOŠ 1950.: /

234 čudna signala

Njihova studija pod naslovom Otkriće čudnovatih i periodičnih spektralnih modulacija u malom djeliću zvijezda solarnog tipa objavljena na stranici ArXiv.org i tek treba biti objavljena u stučnim magazinima, a temelji je na podacima dobivenima s divovskog teleskopa Sloan Digital Sky Survey u Novom Meksiku i analizirala je spektar koji čini dva i pol milijuna zvijezda.

Pomoću uređaja promjera 2,5 metara, poznatog kao Sloan Digital Sky Survey (SDSS), stvorena je najdetaljnija 3D mapa svemira.

Čudne signale dobijamo od vrlo malog broja zvijezda, točnije: njih 234, ali astronomi kažu da baš oni nalikuju signalima kakve bismo mogli očekivati od inteligentnih vanzemaljaca.

Nisu isključeni ni vanzemaljci

"A odnos signala i šuma govori da bi takav signal morao biti uočen samo kod samo najsjajnijih objekata. No, to ovdje nije slučaj", pišu.

"Uzimamo u obzir nekoliko mogućnosti, kao što je rotacijska tranzicija molekula, ubrzano pulsiranje, Fourierova transformacija spektralnih linija i signali koje generira izvanzemaljska inteligencija (ETI)", zaključuju.

Oni odbacuju mogućnost da su uzrok fluktuacija molekula ili pulsiranje, što ostavlja samo dvije mogućnosti – ili su posljedica samog instrumenta koji ih je detektirao ili su signali vanzemaljaca.

Zvijezde nalik Suncu

"Signali su prisutni samo kod vrlo malog broja zvijezda i zauzimaju vrlo uski dio spektra", pišu Borra i Trottier.

Detektirani signali su pulsevi svjetlosti koji se javljaju u konstantnim vremenskim intervalima. Takav tip signala Borra je predvidio u svom radu iz 2012. i Trottier se tada odlučio pozabaviti podacima dobivenih teleskopom.

"Iako je malo vjerojatno, postoji mogućnost da su signali posljedica neobičnih kemijskih sastava zvijezda u malim dijelovima galaktičkog haloa", kažu oni.

Dakle, oni su našli mali broj zvijezda, sličnih našem Suncu, koje su izvor pulsirajućih signala. Oni su baš onakvi kakve bismo očekivali od tehnološki naprednog društva, koje laserski komunicira s drugim zvijezdama.

Ipak, njihova se teza mora preispitati i dodatno istražiti.

Ako se dosadašnje pretpostavke pokažu točnima, astronomi planiraju nastaviti promatranje tih zvijezda teleskopom Automated Planet Finder.