'Zanimljive' vlasničke strukture...

‘OVO JE SJEVERNA KOREJA’: Vučićev potez uoči izbora razbijesnio Srbiju

U Srbiji, tri dana prije izbora, (gotovo) sve dnevne novine izašle su s oglasom kadidatata za predsjednika i aktualnog premijera Aleksandra Vučića

IZBORI U SRBIJI: Kandidat na predsjedničkim izborima poručio Vučiću da ne pokušava krasti na izborima

“Sjeverna Koreja” prokomentirao je protukandidat Vuk Jeremić na svom Twitteru.

Zanimljive vlasničke strukture

Aktualni premijer je platio oglas u svim velikim dnevnim novinama, osim srpskog Danasa, što su istaknuli u facebook grupi  Ne da(vi)mo Beograd, pitajući se “hoće li današnji broj Danasa imati rekordnu čitanost?”

Balkan insight analazira i vlasništvo novina u “do sada neviđenom propagandnom potezu”. Ističu kako su Politika i Večernje novosti dionička društva u kojima je najveći pojedinančni vlasnik država (31 , odnosno 29.5 posto) te kako su oba medija navedena kako primjer netransparentnog vlasništva medija. Vlasnik Kurira, Aleksandar Rodić nekada je bio blizak Vučićevim Naprednjacima. Srpski telegraf, koji je pokrenut uoči općih izbora 2016. drže ljudi koji su nekada bili u Kuriru, a i Blic, u vlasništvu međunarodne Ringier Axel Springer  je naslovnicu ukrasio Vučićevim oglasom.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr