NAJORIGINALNIJI CV IKAD

IZDVOJIO SE IZ MASE: Pogledajte kako ovaj mladić traži posao – i dobro mu ide!

Kada ste u očajničkoj potrazi za poslom, slanje životopisa tvrtkama u kojima želite raditi nije dovoljno – morate učiniti nešto kako biste se izdvojili iz gomile.

Ovaj mladić dosjetio se odlične, inovativne, ali i slasne ideje i tako osigurao da njegov životopis ne završi u smeću već da ga šefovi zaista i otvore.

Svi vole krafne

Pretvarao se da je dostavljač krafni i tako ušao u tvrtke u kojima je namjeravao tražiti posao. Jer, tko ne otvori kutiju s krafnama?

Marketinški stručnjak Lukas Yla (25) iz Vilniusa u Litvi doselio se u San Francisco kako bi ostvario svoj san i u tom gradu pronašao posao.

‘Bio je ovo pravi trenutak za izazov. U gradu u kojem je konkurencija tako velika i u kojem nikoga ne poznajem, sigurno nitko neće otvoriti moj životopis ako ga pošaljem na klasičan način’, rekao je Lukas za britanski Metro.

Tako je osmislio marketinšku kampanju – za sebe samoga. Na majici je isprintao logo jedne američke kompanije za dostave. Kupio je nekoliko svježih krafni u pekarnici Mr.Holmes i u svakoj kutiji s krafnama ostavio poruku sa svojim životopisom.

‘Moj životopis će završiti u vašem trbuhu’

Na poklopcu kutije je pisalo: ‘Većina životopisa završi u smeću. Moj – u vašem trbuhu.’

Uz to je stajala i poruka ovog sadržaja:

‘Pozdrav,

ova dostava nije pogreška. Pretvarao sam se da sam dostavljač kako bih se uvjerio da je moj životopis stigao do vas. Kao što ste mogli već primijetiti, ja pristupam stvarima na drukčiji način, a ono što je najvažnije – volim stvari završiti. Zovem se Lukas i marketinški sam stručnjak s pet godina radnog iskustva. Divim se vašoj kompaniji i volio bih raditi za vas. Ako sam vas zainteresirao i ako se pitate kako doći do mene, molim vas upišite bit.ly/check-resume u svom browseru. A u međuvremenu uživajte u ovim divnim krafnama iz pekarnice Mr. Holmes’, pisalo je u poruci unutar kutije s krafnama.

‘Tražio sam najdirektniji način na koji mogu doći do važnih ljudi u kompanijama. Znao sam da posao neću dobiti ako samo pošaljem životopis kao i stotine drugih kandidata koji imaju radnog iskustva u San Franciscu. Kao marketinški stručnjak, osmislio sam kampanju za samoga sebe kako bih pronašao posao’, rekao je Lukas i dodao da je do sada dostavio 40 kutija s krafnama, a na razgovor za posao ga je pozvalo 10  kompanija, što znači da je njegov trud ipak urodio plodom.

 

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr