Zbog samo jedne tablete antibiotika 'izgorjelo' joj je 70 posto tijela

Tinejdzerica koja je popila tabletu antibiotika prepisanu njenoj prijateljici zavrsila je sa 70 posto ozljeda tijela.

Yaasmeen Castanada, 19-godisnja mlada majka iz Kalifornije popila je na Dan zahvalnosti tabletu antibiotika koju joj je ponudila prijateljica, a koja je zbog rijetkog Stevens-Johnsonovog sindroma izazvala jaku alergijsku reakciju, zbog cega joj je ozlijedeno 70 posto tijela.

“To je bilo nestvarno. Gledati kako vam kcer gori pred vama, doslovno gori. Obrisala sam joj lice, a koza je jednostavno otpadala”, ispricala je njena majka Laura Corona.

Iako se pacijenti koji boluju od Stevens-Johnsonovog sindroma tretiraju kao da su prezivjeli pozar, oni nisu stvarno izgorjeli. Dr. Joshua Zeichner, profesor dermatologije u bolnici Mount Sinai na Manhattanu, koji je bio ukljucen u lijecenje Yaasmeen Castanade kaze kako njihove usne, koza, oci i genitalije postaju prepune bolnih plikova. Dehidrirani su i skloni infekcijama bas kao zrtve pozara.

Castanada je u bolnici prekrivena zavojima, vec je prosla nekoliko operacija, a obitelj prikuplja donacije za bolnicke troskove, za koje ocekuje da ce se popeti na 55.000 dolara.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr