Oko sokolovo: ‘Jelavić je bio dva metra u zaleđu, ali…’

Zanimljiv razgovor vodio se u studiju HTV-a nakon velike pobjede Hrvatske nad Irskom. Bi li umjesto 3:1 za Hrvatsku rezultat bio drugačiji da je sudac radio manje grešaka? Dvije sporne situacije, koje su odredile utakmicu, proanalizirao je sudački stručnjak Mateo Beusan.

Prvo je Beusan prokomentirao početne greške nizozemskog suca Björna Kuipersa, pogotovo kod dosuđenog prekršaja Vedranu Ćorluki na početku susreta, koji je zapravo bio fauliran od strane irskog braniča.

“Evo, pogledajte, vidi se jako dobro na usporenoj snimci da je ustvari suparnički igrač išao na Ćorlukin gležanj i da je našem igraču mogla stradati noga. U tim prvim minutama Kuipers je pokazao nedosljednost u svojim odlukama”, rekao je Mateo, a onda prešao na dvije ključne situacije, koje su usmjerile utakmicu.

http://www.dailymotion.com/swf/video/xrg7r0?logo=0&hideInfos=1

Je li kod drugog gola Hrvatske Nikica Jelavić bio u zaleđu?

“Na ovoj snimci se ne vidi sve dobro. U trenutku udarca Jelavić je bio dva metra u zaleđu. Međutim, nakon toga se lopta odbila od obrambenog igrača Irske, od njegovog bedra. i došla je do Jelavića. Ovdje je bitno da sudac mora procijeniti je li irski igrač imao loptu pod kontrolom kad ju je štopao bedrom, a on je promašio cijelu loptu i dodao Jelaviću. Dakle, ako je imao loptu pod kontrolom, to je onda druga akcija i nema veze što je Jelavić prije toga bio dva metra u zaleđu.”

http://www.dailymotion.com/swf/video/xrgfsw?logo=0&hideInfos=1

Na pitanje kako je moguće da Jelavić samim time nije iskoristio bolju poziciju, ubacio se u šaljivom tonu i Otto Barić:

“Bio je čisti gol. Mislim da niti jedan igrač Irske ni u jednom trenutku tijekom cijele utakmice nije imao loptu pod savršenom kontrolom.”

Beusan je na kraju dodao:

“Sudac je očito smatrao da je irski igrač imao loptu pod kontrolom i zbog toga mu nitko neće moći zamjeriti.”

Puno teže, zapravo nemoguće, bilo je opravdati situaciju iz 63. minute kad je Gordon Schildenfeld u kaznenom prostoru srušio Robbieja Keanea.

“Jasno je da je ovdje bio prekršaj Schildenfelda. Noga suparničkog igrača je kod prekršaja unutar kaznenog prostora i jasno je da je ovo penal za Irsku. Tu nemamo što drugo reći, bez obzira hoće li mene zbog ovoga netko voljeti ili ne”, zaključio je Beusan.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr