Zelena ideja ekoproizvođačima otvara nove kanale do potencijalnih kupaca

Agencija BBDO Zagreb jedna je od prvih agencija koje su se priključile Zelenoj ideji, projektu Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA), kojeg su podržali Program Ujedinjenih naroda za razvoj u Hrvatskoj (UNDP) i Ministarstvo poljoprivrede.

Od 73 ekoproizvođača prijavljena na natječaj njih 16 će dobiti priliku surađivati s marketinškim stručnjacima, koji će im pružiti svoje usluge (primjerice izradu web stranice, dizajn loga ili ambalaže i sl.) besplatno. Za Zelenu ideju prijavili su se uglavnom ekoproizvođači koji planiraju povećanje proizvodnje ili su novi na tržištu, pa su u potrazi za savjetima stručnjaka.

Uskoro završava evaluacija pristiglih prijava od strane stručnog žirija, nakon čega će HURA-ine agencije započeti suradnju s odabranim ekoproizvođačima.

S Lukom Dubokovićem, direktorom agencije BBDO Zagreb, razgovarali smo o sudjelovanju u Zelenoj ideji.

Smatrate li da je Zelena ideja dobra ideja?

“Apsolutno. Lijepo je kad možete napraviti nešto u čemu ste dobri za nekoga tko istinski vjeruje u vlastiti biznis.”

Zašto ste se odlučili priključiti ovoj HURA-inoj inicijativi?

“Jer smatramo da je inicijativa hvale vrijedna i da u potpunosti odgovara misiji HURA-e.”

Jeste li već imali prilike surađivati s nekim od ekoloških proizvođača ili raditi na nekom eko orijentiranom projektu

“Nismo. Ovo je i dobar put da se pokaže malim proizvođačima da marketinške agencije nisu bauk te da i za njih marketinške agencije mogu napraviti puno. I ne manje bitno pokazati da se novac uložen u marketing višestruko isplati. Naši proizvođači svjesni su da im nedostaje prepoznatljivost i isticanje u odnosu na konkurenciju te da promociju svojih proizvoda trebaju podići na višu razinu. Uz pomoć marketinških stručnjaka HURA-e vjerujem da će im se otvoriti novi kanali kojima mogu doprijeti do potencijalnih kupaca.”

Vjerujete li da marketingom možemo pokrenuti pozitivne promjene u društvu/gospodarstvu?

“Marketing je kod nas još uvijek zapostavljen pogotovo kad se radi o malim poduzetnicima. Marketing nije samo privilegij velikih, pogotovo danas kad imate na raspolaganju niz alata kojima uz mali ulog možete napraviti puno.”

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unaprijeđujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 33 članice i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

Imaš komentar?

Još iz rubrike

Povratak na Net.hr