Važnost društvenih medija u poslovnom svijetu i internetski marketing

Nakon što su na nedavno održanim Danima komunikacija osvojili brojne nagrade za svoje digitalne kampanje, Gorjan Agačević iz studija Revolucija, Davor Runje iz agencije Drap i Ognjen Bagatin iz Poliklinike Bagatin podijelit će svoje bogato znanje i iskustvo o digitalnom marketingu na predavanju pod nazivom “Važnost društvenih medija u poslovnom svijetu i internetski marketing” u organizaciji MBA Croatia (Udruga polaznika i diplomanata MBA studija Croatia).

Predavanje će se održati u utorak 11. lipnja u 18 sati u Centru za poduzetništvo, inovacije i tehnološki razvoj, Nova cesta 3-7, Zagreb.

Gorjan Agačević će govoriti o osam ključnih trendova uspješnog content marketinga u 2013. te o važnosti stvaranja kvalitetnog marketinškog sadržaja na digitalnim platformama kako bi se postigli optimalni poslovni rezultati.

O tome kako ostaviti svoj trag na internetu i pritom postići globalni uspjeh, govorit će Davor Runje koji će na primjeru proslavljenog virala “Hire me Jon Stewart” Ivana Šarića dati niz praktičnih savjeta o stvaranju uspješnih virala.

Ognjen Bagatin će na primjeru Poliklinike Bagatin prikazati kako društvene mreže više nisu samo nice to have, nego must have alat kako bi u današnje vrijeme bili konkurentni na tržištu.

Ulaz na predavanje je slobodan za sve koji se prijave na vrijeme. Broj mjesta na predavanju je ograničen, a mjesta će se popunjavati prema redoslijedu prijave uz prednost članovima Udruge MBA Croatia.

Prijaviti se možete ovdje.

Više informacija možete saznati na web stranicama udruge MBA Croatia.

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 31 članicu i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr