U Zagrebu se održava konferencija o internet oglašavanju u turizmu

Svjedoci smo sve većeg ulaganja turističkog sektora u internet oglašavanje i želja nam je pomoći hrvatskom turističkom sektoru dovođenjem vrhunskih stručnjaka/predavača koji će im prenijeti svoja znanja i educirati ih o najboljim i najefikasnijim načinima oglašavanja na internetu u svijetu, pokazati im najnovija istraživanja o načinu izbora turističkog smještaja kod krajnjih korisnika i omogućit kontakt s potencijalnim partnerima iz najznačajnijih emitivnih zemalja.

Hrvatska se, kao značajno turističko središte ovog dijela Europe, ove godine ozbiljno okrenula internet oglašavanju kao jednom od bitnijih načina privlačenja turista na hrvatsku obalu i unutrašnjost.

Upravo zbog spomenutog, IAB Croatia u suorganizaciji Uduge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) i Udruge poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske (UPUHH) pokreću konferenciju o internet oglašavanju u turizmu, koja će se održati u Zagrebu, 13. ožujka u hotelu Internacional s početkom u 10.00 sati pod nazivom Turizam-na.net kako bi se omogućilo hrvatskom turističkom sektoru da bude u toku sa svjetskim i europskim trendovima online oglašavanja u turizmu.

Jednodnevni program konferencije obilježit će jaka imena stručnjaka s dugogodišnjim iskustvom u internet oglašavanju. Prva dva predavača su Javier González-Soria y Moreno de la Santa i Dimitris Kossyfas. Javier de la Santa stručnjak je s preko 20 godina iskustva u turističkom sektoru i oglašavanju turističkog sektora na internetu, bivši direktor odjela putovanja u španjolskom Googleu i suosnivač ConnectedToGo gdje danas radi kao CEO. O njegovom iskustvu svjedoči i informacija da ga je Deloitte Šanjolska imenovao svojim stručnjakom za online marketing, online trgovinu, društvene medije i mobilnost u putničkoj industriji kako bi zajedno sa njima surađivao na projektima gdje navedena područja igraju glavnu ulogu. Dimitris Kossyfas voditelj je prodajnog tima odjela putovanja, maloprodaje i auto – moto industrije u grčkom Googleu.

Kotizacije za sudjelovanje na konferenciji do kraja veljače mogu se kupiti po Early Bird cijeni od 800 kn + PDV za Business kotizaciju te 1.400 kn + PDV za Exclusive kotizaciju.

Članovi IAB Croatia, UPUHH-a, UHPA i HURA-e ostvaruju popust od 20% pri kupnji kotizacije.
Više informacija o konferenciji možete pronaći na službenoj web stranici http://www.turizam-na.net/ ili putem maila na maja.zigic@inama.hr.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr