Šest malih osiguravajućih društava sjajno posluje

Iako im zakonske odredbe ne idu naruku, a i kriza je dala svoj doprinos njihovom poslovanju, šest malih osiguravateljskih kuća u Hrvatskoj uspjelo je u 2010.

4.2.2011.
12:40
VOYO logo

Dok domaća industrija osiguranja već drugu godinu uzastopce bilježi pad premije, šest malih društava, unatoč recesiji, raslo je između 20 i 94 posto (Cardif, Erste VIG, Société Générale, KD Life, Velebit i Victoria životno).

Cardif, primjerice, u godinu dana ima porast od gotovo 30 milijuna kuna, odnosno 83,6 posto, dok je KD Life rastom od 94,2 posto premiju podigao s 4,25 na 8,25 milijuna kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema riječima predsjednice Uprave Cardifa Ane Ivančić, porast mogu zahvaliti tome što su, uz Zagrebačku banku, intenzivirali suradnju i s Banco Popolare Croatia, PBZ-om i OTP Bankom, te stoga što se njihove police osiguranja prihvaćaju sve bolje.

Predsjednik Uprave osiguravateljske kuće KD Life Neven Tišma ističe kako su oni jedini lani povećali premiju u životnim osiguranjima bez presudne pomoći banke. I to zbog fokusirane prodajne mreže s ponudom fondpolice i samih fondpolica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Snježana Bertoncelj, predsjednica Uprave Erste VIG-a, kaže da su oni svoju premiju povećali za 20,2 posto zahvaljujući izvrsnoj suradnju s Erste bankom, ali i zbog novog proizvoda. No, dodaje da zbog gospodarske situacije nije realno u 2011. očekivati presliku lanjskog učinka.

Velebit osiguranje u 2010. je imalo uvećan broj polica za 24,1 posto, a premija za 20,3 posto. Predsjednik tamošnje Uprave Dražen Kulić ocjenjuje da je tome tako zahvaljujući fokusiranom razvoju vlastite prodajne mreže, što je pokazalo otpornost na sve negativne učinke recesije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Poslovni rezultati mogli su biti i bolji da nije bilo destimulativnih poteza zakonodavca kroz ukidanje poreznih olakšica na plaćenu premiju osiguranja života", stav je Dalibora Đurkana, predsjednika Uprave Victoria životnog osiguranja. To je društvo u godinu dana broj polica povećalo čak 163 posto, a premiju 65,5 posto.

Svi sugovornici Poslovnog dnevnika, pak, navode kako će rezultat u idućoj godini teško biti bolji s obzirom na previše rigidne zakonske odredbe s kojima se nose u godinama krize.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
default_cta
Tajne vinove loze
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
default_cta
Pirata i kapitano
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
VOYO logo