Rat oglasima između Lidla i Spara

Cijene prehrambenih proizvoda, koje čine glavninu potrošnje Hrvata u supermarketima rastu, a potrošnja pada. U takvim uvjetima, trgovački lanci se bore za svakog kupca. Pa čak i otvorenim suparništvom i prozivanjem konkurenata.

Iako prema pojedinim istraživanjima ni jedan ni drugi nisu apsolutni šampioni niskih cijena u Hrvatskoj, Lidl i Interspar, odnosno Spar, u otvorenom su ratu oko dokazivanja tko je jeftiniji. Prvi je počeo Spar.

“Od 10. listopada nadalje garantiramo Vam da su redovne cijene brandiranih proizvoda renomiranih hrvatskih i stranih dobavljača u svim trgovinama SPAR i INTERSPAR iste kao u prodavaonicama Lidla na području Republike Hrvatske”, naveli su u na svojim stranicama među aktualnostima.

Nabrojali su zatim niz robnih marki i naputili svoje kupce kako mogu iskoristiti njihovu “garanciju diskontnih cijena”. Potrebno je, naime, naći artikl koji je identičan kupljenom u Lidlu, a da nije na akciji i onda, ako uočite da je u Sparu skuplji nego u Lidlu, obećavaju da će kupcima vratiti razliku u cijeni! Naravno, nužno im je i pokazati dokaz da je na taj dan Lidl jeftinije prodavao dotični proizvod.

“Dokazom se podrazumijeva odgovarajući račun iz Lidla s nižom cijenom”, objašnjavaju.

Lidl je izazov dočekao – zahvalom na svojim web stranicama.

“Ovim im se putem zahvaljujemo što su cijene proizvoda u Lidl Hrvatska postavili kao mjerilo povoljnih i niskih cijena te nam na taj način odali priznanje za naš dugogodišnji radi i trud uložen u zadovoljavanje potreba Vas, naših kupaca, pružanjem proizvoda po najpovoljnijim cijenama na području cijele Republike Hrvatske”, naveli su.

Kako rekosmo, ni jedan od navedenih supermarketa nije prema sustavnim istraživanjima najjeftiniji što se tiče osnovnih potrepština – takvog je teško i odrediti jer se trgovci nemilosrdno bore raznim akcijama i popustima. Zato razlog ovom prepucavanju treba tražiti u rastu Lidla, ali i u teškim vremenima.

Naime, prihodi supermarketa zbog krize, koja je natjerala kupce da vide tko je stvarno povoljniji, a tko nije, sporije rastu, u pojedinim slučajevima i padaju.

Rast izdataka za stanovanje, energiju i prijevoz odrazio se na smanjenje potrošnje na hranu i higijenu pa se kupuju jeftinije robne marke. Potrošnja u trgovini u ovoj godini je padala i do 7,3 posto u odnosu na prethodnu, čak i usred turističke sezone.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr