Profesionalci i studenti zajedno otkrivaju marketinške trendove

Jedini festival koji na domaćoj sceni promovira ponajbolje marketinške projekte 'Dani Komunikacija' ove će se godine održati u Rovinju od 16. do 19. svibnja.

2.5.2013.
16:05
VOYO logo

Svi pod isti krov

Tim nacionalnim festivalom ujedinjene su manifestacije IdejaX i Effie u jedinstveni događaj koji u četiri dana poduzetnicima i kompanijama daju poslovna riješenja vezana za oglašivanje. O programu festivala, njegovoj važnosti i razlozima ujedinjavanja razgovarali smo s Damirom Ciglarom, predsjednikom Uprave HURA-e i suorganizatorom Dana komunikacija.

Koji je razlog spajanja IdejaX i Effie u Dane komunikacija?, pitamo ga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Dva su razloga. Objedinjavanjem svih događanja pod jedan 'krov' definiramo jedno mjesto susreta i razmjene iskustava za sve sudionike marketinških komunikacija. Ako ste na bilo koji način uključeni u marketinšku komunikaciju, jednostavno morate prisustvovati ovakvom događanju. Drugi je razlog pragmatičan jer ovako optimiziramo troškove organizacije i sudjelovanja. U ovakvom ekonomskom okruženju ne da ne možemo kvalitetno financirati dva milijunska projekta, već niti potencijalni sudionici nemaju dovoljno resursa da bi mogli sudjelovati na odvojena događanjima", kaže Ciglar.

Nadolazeći festival sastoji se od natjecateljskog i konferencijskog dijela, što sudionicima omogućuje stjecanje znanja o drugim tržištima s kojima vode profesionalnu bitku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Sva relevatna nacionalna natjecanja održavaju se tijekom Dana komunikacija – Effie, X i Mixx, uz dodatak studentskog natjecanja Ideja Xica. U konferencijskom dijelu nastojat ćemo približiti svjetske i regionalne trendove na područjima marketinških komunikacija dovodeći poznate svjetske, regionalne ali i domaće stručnjake sa sadržajima koji bi trebali motivirati sudionike na nove ideje. Naravno, komunikacijski festival ispunjava svoju svrhu ako nešto naučimo, ponešto osvojimo i uz to se malo zabavimo", opisuje suorganizator.

Kao najveće prednosti Dana Komunikacije u odnosu na ostale festivale Ciglar poručuje kako jednostavno nema konkurencije u tom segmentu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Možemo biti konkurentni

"Konferencijski dio prelazi nacionalne okvire, kako po temama, tako i po kvaliteti. Neskromno, nema adekvatne konkurencije. Jedini regionalni događaj relevantan na svojem području je Weekend Media Festival, no on se prije svega fokusira prema medijskom dijelu komunikacijskog trokuta. Nažalost, druga događanje više ne postoje ili su u potpunosti izgubila relevantnost", poručuje.

Optimističan je ulaskom Hrvatske u EU jer smatra kako domaća oglašivačka industrija može biti konkurentna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Tu sam optimist. Mislim da nam veličina tržišta ide u prilog – nismo dovoljno zanimljivi velikim igračima koji traže visoke povrate, a s druge strane možemo biti prilično konkurentni na velikim tržištima koja traže nove ideje. Dakle, mislim da smo u boljem položaju s otvaranjem tržišta od većine drugih djelatnosti u Hrvatskoj, no, uspjeh ovisi samo o našim inicijativama i idejama", objašnjava Damir Ciglar ne skrivajući da se oglašivačka scena i dalje nalazi u krizi.

"Pritisnuti recesijom, kao i promjenama u načinima komuniciranja sa sve nepovjerljivim potrošačem jedini trend koji možemo predvidjeti je preispitivanje pravila i modela komunikacije", kaže.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U sklopu Dana komunikacija održava se i natjecanje za studente IdejaXicia. Natječaj je to uveden još prošle godine, a studentima omogućava da naučeno primjene u praksi, i da ujedno riješe ocjene na pojedinim fakultetima i odgovarajućim kolegijima. "Na većini fakulteta projekt je dio ocjene i odgovarajućeg kolegija, dakle projekt je narastao u odnosu na prošlu godinu i vjerujemo da će s vremenom još više dobivati na važnosti u okviru obrazovanja stručnjaka", rekao je Ciglar, piše Večernji list.

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 31 članicu i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
hABAZIN VS. mAGYAR
Versailles
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Još jedna runda
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Nado
Otok iskušenja
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo