NOVI VELIKI ISKORAK

PIPI U JURIŠU NA NOVA TRŽIŠTA: ‘Utrostručit ćemo prihode, a uskoro ćemo i zapošljavati’

Nakon promjene vizualnog identiteta Pipija i vina Dalmacijavina koje je napravljeno tijekom proljeća u toj se tvrtki ovih dana ulažu ogromni napori kako bi se Pipi pozicionirao tijekom sezone u Dalmaciji, ali i proširio na tržišta regije i EU. Osim Pipija, Dalmacijavino investira i u segment razvoja vinarstva i ekskluzivne kvasine.

“Sezona je krenula odlično. Na ruku nam je išao kasniji Uskrs jer nam je prodaja već tada snažnije krenula. Osobito smo zadovoljni prodajom vina. Ljudi su se vratili poznatim okusima, a i novi vizualni identitet potaknuo je mnoge da isprobaju naša vina i uvjere se u njihovu kvalitetu. Novi dizajn Pipija dobiva pohvale sa svih strana svijeta i jako je dobro prihvaćen. Spojili smo nove trendove s poznatim okusom i možemo reći da je novi izgled pun pogodak”, kaže predsjednik Uprave Luk Diel Zadro koji još planira uvesti nove boce u segmentu PET ambalaže te boce od litre, a kad je riječ o proizvodnji vina obnoviti dio trsova koji trpi zbog dugogodišnjeg zanemarivanja, a kako bi ujednačili kvalitetu. Ovaj mjesec na tržište izbacuju i barriuqe vinski ocat.

PIPI IDE PREKO GRANICE: Novi vlasnik seli proizvodnju najpoznatijeg pića u Hercegovinu

“Treba uzeti u obzir da restrukturiranja traju po nekoliko godina, a mi smo službeno krenuli tek prije godinu dana. Situacija je i dalje izazovna. Usmjereni smo prema učinkovitoj organizaciji poslovanja i prilagođavanju zahtjevima tržišta. Radnicima nastojimo osigurati što bolje uvjete, a nove zapošljavamo prema potrebi. U sljedećem razdoblju najviše ćemo se usmjeriti prema zapošljavanju u sektoru prodaje i obnovi voznoga parka kako bismo još bolje komunicirali s našim kupcima, a time i pojačali rast prodaje”, kaže Diel Zadro za Poslovni dnevnik.

Proizvodi Dalmacijavina sada se prodaju u BiH, Crnoj Gori i Sloveniji, a planiraju izlazak na tržište Austrije, dok je izvoz za SAD već dogovoren.

“Dalmacijavino smo preuzeli tek sredinom 2016., a prema podacima Fine prihodi su 2015. u stečaju iznosili nešto više od 46 mil. kuna. Teško je napraviti usporedbu s 2016., kad smo tek u lipnju krenuli s poslovnim aktivnostima, no očekujemo da će ovogodišnji prihodi biti 2,5 do 3 puta veći, iako smo daleko od ostvarivanja dobiti”, kazao je Diel Zadro.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr