Na slengu zarađuju milijune kuna

Nekoliko Osječana 2006. odlučilo je iskoristiti tamošnji sleng tiskajući ga na brojne proizvode. Ideja je pobudila veliko zanimanje i posao im sjajno ide. Prihodi i dobit iz godine u godinu rastu, a njihovi proizvodi pravi su hit i među turistima u Dubrovniku.

E lega, koja dobra dumina ti bracika i specika. Tako bi u slengu Osječanin svom kolegi rekao da mu se sviđaju lega-lega rokovnici osječkog studija Mit dizajn. Lega je kolega ili prijatelj, bracika je brat ili blizak prijatelj, a specika je specijalac.

Neke su to od riječi koje su osječki kreativci, o kojima piše Poslovni dnevnik, upotrijebili kao imena svojih proizvoda i u kratkom vremenu od onoga što je trebao biti poligon za samoizražavanje stvorili prepoznatljiv brend čija popularnost strašno raste. Ne samo da imaju sve više kupaca, nego je njihova trgovina pravi hit među turistima na dubrovačkom Stradunu.

Projekt nastao na pokušaju pronalaska rješenja za probleme u recesiji

“Ovaj projekt nastao je kao pokušaj pronalaska rješenja problema recesijskog pada marketinške industrije i tiskarstva”, kaže Boris Matešić, direktor i jedan od trojice suvlasnika Mita i tiskare IBL. U posljednje tri godine, isključivo na projektu lega-lega, Mit je zaposlio šest osoba i sada ih broji 17. Lani je uprihodio 8,1 milijun kuna, a dobit je bila 250 tisuća kuna. IBL pak zapošljava 19 osoba. Lani su uprihodili 5,6 milijuna kuna uz dobit od 300 tisuća kuna.

Matešić se prisjetio kako su im 2006. prvi proizvod bile dvije šalice. Nakon njih su uslijedili i drugi proizvodi, poput bilježnica, rokovnika, ali i podmetača za čaše. I narudžbe su rasle.

I Japancima na leđima piše ‘lega-lega’

Rokovnici pod nazivom Bracika, Specika i Karo, ovisno o tome jesu li na linije, kvadratiće ili prazni, zaživjeli su na policama Profila 2009. Do iduće godine proširili su se na 20 prodajnih mjesta. Zbog velikih narudžbi tiskaru su iz garaže preselili u veći prostor, a potom su odlučili uložiti i u gradnju nove.
Ubrzo nakon toga otvorili su i svoju prodavaonicu u Osijeku, te u ponudu uključili i majice koje su razgrabljene. Prodaja im je iz dana u dan jako rasla.

“Zbog rasta prodaje i popularnosti brenda, ove smo godine odlučili napraviti iskorak prema vlastitoj maloprodaji. Nakon obilaska Dubrovnika uvidjeli smo da za nas ima potrebe i prostora, pa smo prije pet mjeseci otvorili dućan. Turisti su oduševljeni našim proizvodima”, s ponosnim osmijehom na licu kaže Matešić i dodaje da je lijepo vidjeti primjerice Japance kojima na prsima velikim slovima piše “lega-lega, dobra dumina iz Osijeka”.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr