Novom robnom markom Lidl proširio ponudu hrvatskih proizvoda

Kako bi udovoljio zahtjevima svojih kupaca, trgovački lanac Lidl uveo je novu robnu marku Okusi zavičaja. Riječ je gotovo 60 autohtonih proizvoda hrvatskih proizvođača iz svih krajeva zemlje. Linija obuhvaća suhomesnate, riblje i mliječne proizvode, te kruh, tjesteninu, voće, povrće med i ulje.

Linija autohtonih proizvoda Okusi zavičaja, s logotipom koji simbolizira povezanost s hrvatskim porijeklom u Lidlove trgovine stigla je 17. listopada.

Neki od proizvoda nove robne marke su sir škripavac, tradicionalni dalmatinski mladi sir blagog okusa, fileti slanih inćuna u djevičanskom maslinovom ulju, slavonski čvarci, domaći rezanci s jajima, domaća kravlja skuta, bilogorski bagremov med, međimursko bućino ulje, te mandarine i jabuke.

Kako je na predstavljanju nove robne marke kazao predsjednik Uprave Lidla Boris Lukšić, ovim projektom žele se podržati domaći proizvođači. Trenutno je angažirano njih 25, a namjera je da se u budućnosti taj broj poveća, kao i broj proizvoda koji će se prodavati pod prepoznatljivom markom.

Na projektu se radilo godinu i pol dana. Jedan broj proizvođača je odbijen, jer, nažalost, nisu mogli ispuniti zahtjeve u smislu kapaciteta. Naime, ovi proizvodi nude se u 84 trgovine, koliko ih Lidl trenutačno ima u Hrvatskoj, a jednoga dana možda nađu kupce i izvan granica Lijepe naše.

Okusi koji mogu promovirati Hrvatsku

“To je ono što kao zemlja možemo ponuditi, to su okusi i potencijali koji Hrvatsku mogu promovirati u drugim zemljama”, kazao je član Uprave Allen Halamić, ističući da je dio proizvoda hrvatskih proizvođača koji su se u Lidlu odranije prodavali rebrendiran, te da i oni sad nose oznaku Okusi zavičaja.

Lukšić je kazao kako se na ovom projektu treba dodatno raditi.

“Ova linija proizvoda ima potencijal biti ambasador Hrvatske u drugim zemljama”, kazao je Lukšić.

Čelni ljudi Lidla Hrvatska kazali su kako još treba istražiti koji bi se hrvatski proizvodi mogli ponuditi na policama ovog lanca u europskim zemljama, a važno je, istaknuli su, da se zadovolji koncept postavljen na razini ovog europskog trgovačkog lanca.

Nadamo se da će se proizvodi robne marke Okusi zavičaja jednoga dana promovirati i naći u trgovinama europskih zemalja, baš kako se sada proizvodi iz drugih zemalja nude na policama Lidlovih trgovina u Hrvatskoj. U kolovozu se u trgovinama u Mađarskoj održao “Hrvatski tjedan”, a to je bio svojevrsni test.

Kontinuirani rast prodaje

Od ukupno 1.550 proizvoda, Lidl nudi između 450 i 600 proizvoda hrvatskih proizvođača. Kako su neki ovom lancu upravo zamjerali mali broj domaćih proizvoda, ovaj projekt zasigurno će pomoći u privlačenju novih kupaca.

Lidl zadnjih godina u Hrvatskoj bilježi konstantan rast prodaje, a šef Uprave Boris Lukšić procjenjuje da će 2013., u odnosu na prošlu godinu, završiti s visoko jednoznamenkastim postotkom rasta.

Prema procjenama, tržišni udio Lidla sada iznosi oko 10 posto.

Novinari su u četvrtak imali priliku vidjeti kako funkcionira Lidlov logističko-distributivni centar u Jastrebarskom, koji se prostire na površini od 45 tisuća kvadratnih metara i kapaciteta 22 tisuće euro paleta. Kako je pojasnio šef Uprave Lidla Boris Lukšić, iz ovog modernog centara svakodnevno se dostavlja svježa robu u trgovine na području središnje i istočne Hrvatske, od Karlovca do Vukovara.

LC Jastrebarsko zapošljava 90 ljudi, a najveći dio njih radi u odjelu pripreme robe koji svakodnevno zaprima narudžbe iz 50 trgovina. Posebna pažnja pridaje se čuvanju proizvoda s posebnim temperaturnim režimima, poput voća i povrća, mesa, čokolada, mliječnih i duboko-smrznutih proizvoda, o čemu svjedoči strogo poštivanje načela HACCP sustava.

Osim LDC Jastrebarskog, Lidl u Hrvatskoj ima i logističko-distributivni centar Perušić, u koji je uloženo više od 180 milijuna kuna. Projekt je ovo koji je omogućio 150 novih radnih mjesta na području Ličko-senjske županije. Ovaj LC veličine 33 tisuće metara četvornih opskrbljuje trgovine u Istri, Primorju, Lici i Dalmaciji.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr