Objavljeno koliko su građani kupili i pojeli u IKEA-i u prva četiri dana

U prva četiri dana rada robnu kuću IKEA Zagreb posjetilo je 60.711 građana. Najviše posjetitelja bilo je u subotu, 23. kolovoza, njih 18.123, dok je jučer, u nedjelju 24. kolovoza, zabilježeno najviše posjetitelja po satu njih oko 1.800.

Izniman interes kupci su pokazali za dječji odjel, kao i za IKEA kuhinje – u samo četiri dana prodano je 120 kompletnih kuhinja.

Najprodavaniji pojedinačni komad namještaja je, kao što se i očekivalo, BILLY biblioteka, kojih je do sada prodano 75 primjeraka. Potom slijedi MICKE radni stol sa 63 prodana primjerka. Što se Odjela spavaćih soba tiče, ukupno je prodano 428 madraca te 206 kreveta, od kojih je do sada najprodavaniji MALM okvir kreveta.

Što se Odjela kupaonica tiče, najprodavaniji artikli su STUGVIK vakumski držač i BOLMEN držač za toaletnu četku, te STAVE ogledala.

Najprodavaniji artikl

Sveukupno gledajući, najprodavaniji artikl su bile POKAL staklene čaše kojih je prodano 2.862 komada. Nakon njih, po broju prodanih primjeraka slijedi 2.772 prodanih NÄCKTEN ručnika za goste, TEKLA kuhinjska krpa kojih je prodano 2.722 komada, 2.680 prodanih LUGN zdjela i 2.635 prodanih BYGEL posuda.

Od 1. kolovoza u IKEA FAMILY učlanilo se ukupno 22.453 građana. Od toga putem Internet stranice http://www.IKEA.hr 16.304, a u svega četiri dana, na za to posebno predviđenim kioscima u robnoj kući, učlanilo se 6.149 osoba.

Gužva i u restoranu

Predah od kupovine kupci su potražili u restoranu i bistrou gdje se u četiri dana, među ostalim, pojelo 69.405 komada švedskih mesnih okruglica i 14.565 hot dogova. Istovremeno, u Trgovini švedske hrane prodano je 16.300 komada smrznutih okruglica, odnosno 327 kg čime je broj prodanih mesnih okruglica dosegnuo 85.705. Također, prodano je čak 420 kg Pick&mix slatkiša.

‘Otvorenje robne kuće IKEA privuklo je veliki broj posjetitelja, znatno veći od onog koji smo predviđali. Želimo zahvaliti svim posjetiteljima koji su unatoč povremenim gužvama, strpljivo čekali’, ističe voditelj robne kuće Georg Platzer.

Regionalni PR menadžer Igor Štefanac naglašava: ‘Osim Zagrepčana i građana Hrvatske, tijekom prva četiri dana IKEA robnu kuću u Zagrebu najviše je posjetilo susjeda iz Slovenije, a potom iz BiH i Srbije’.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr