Objasnili zašto su za Argetu koristili 'lažne mame'

'Argeta mi se jako sviđa jer se lijepo maže i ugodnog je mirisa.

29.3.2013.
15:05
VOYO logo

Naime, marketinška kampanja "Odabrale mame" u kojoj Argeta poziva majke iz regije da posjete njihovu tvornicu i ocijene njihove paštete razotkrila je skupina blogerica koja je na Facebooku pokrenula stranicu "Oborile mame".

Skužile su da te žene iz Ljubljane, Sarajeva i Skoplja naprosto su - ne postoje, da imena nisu prava, a njihove fotografije su zapravo ilustracije koje prodaje fotografska agencija Shutterstock. Nakon otkrića ove blamaže, tvrtka Emila Tedeschija je uklonila svoje "mame" sa stranica, a Poslovnom dnevniku su ponudili ovo objašnjenje:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mame su stvarne, ali imena i slike nisu!?

"Dojmove i mišljenje mama koje su posjetile tvornicu Argete (u Hadžićima ili Izoli) planiramo prezentirati nakon što proces završi pa je odlučeno da se u međuvremenu na službenim stranicama koriste izjave anketiranih mama prikupljene u razdoblju pred-kampanje, ali uz simbolične fotografije i imena kako bi se izbjegla svaka mogućnost favoriziranja prijavljenih sudionica do kraja selekcijskog procesa u travnju".

Gabrijela Kasapović, direktorica Korporativnih komunikacija Atlantic grupe, dakle, i dalje tvrdi da su to stvarne izjave stvarnih majki zaštićenog identiteta, pa prenosi kako kompanija žali zbog zabune koju su na ovaj način mogli uzrokovati. Nisu htjeli obmanuti potrošače, dodaje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Svjesni smo da smo nesmotrenom greškom u komunikaciji mogli ostaviti upravo suprotan dojam i zbog toga se iskreno ispričavamo svim našim potrošačima, a osobito mamama kojima se u kampanji ciljano i obraćamo", poručila je Kasapović.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo