O novim pristupima oglasavanju na Danima komunikacija

Sudionici ovogodisnjih Dana komunikacija, sredisnjeg nacionalnog festivala oglasavanja, u Rovinju od 16. do 19. travnja, imat ce priliku slusati vrhunske predavace koji pomicu granice oglasavanja i njeguju nove pristupe komunikaciji brendova s potrosacima. Kvalitetu njihovih predavanja potvrdili su sudionici ovogodisnjih festivala Eurobest 2014 i Dubai Lynx 2015 iz Cannes Lions festivalskog portfelja koji su ih istaknuli kao jedne od najboljih, a organizatori Dana komunikacija ih po prvi puta dovode u Hrvatsku.

Guy Abrahams, jedan od “deset najboljih medijskih mislilaca” prema britanskom magazinu Campaign i globalni direktor strateskog planiranja u agenciji ZenithOptimedia na Danima komunikacija ce govoriti o specificnosti odnosa millennialsa prema brendovima i kako njihov novi nacin potrage za srecom ima duboke implikacije za brend marketing. Abrahams smatra kako tradicionalni oblici kreativnog komuniciranja nisu uspjesni kad je rijec o novoj generaciji, stoga je novi pristup pri stvaranju smislenih i uspjesnih korisnickih iskustava sve potrebniji. Posebna pozornost na predavanju pod nazivom “The Pursuit of Happiness” posvetit ce se “vjestini” pruzanje srece i tome kako je brendovi mogu usavrsiti koristeci najnovije tehnologije.

“You only need 48 hours to solve a brief” naziv je provokativnog predavanja koje ce odrzati Abraham Asefaw i Maksimilian Kallhed, suosnivaci The Pop Up Agency, agencije koja zeli promijeniti nacin na koji funkcionira oglasavacka industrija. Njihova revolucionarna Pop up metoda uklanja sve suvisne strukture i procese te, oglasivacima koji su za to otvoreni, omogucava direktnu suradnju s agencijom u sklopu koje odabiru najbolje koncepte i strategije u samo 48 sati. Cilj im je inspirirati agencije i klijente za nove nacine rada i suradnje te ih ohrabriti za novi pristup industriji. Na predavanju ce predstaviti dio Pop Up metode i izloziti koje se tajne kriju iza koncepta 48 sati.

Alison Jackson, pionirka fenomena suvremene celebrity kulture, odrzat ce predavanje “Seeing is deceiving: Art in marketing and guerilla branded content”. Alison istrazuje kult poznatih licnosti, voajerizam, snagu i zavodljivu prirodu fotografije te nasu potrebu da joj vjerujemo. U svojim djelima stvara scenarije koje smo svi zamisljali, ali nikada nismo vidjeli – vruce slike koje mediji ne mogu dobiti. Na predavanju ce otvoriti pitanja koja nastaju zbog njenih slika, fotografija dvojnika poznatih koje su postale popularne koliko i fotografije stvarnih poznatih licnosti. Mozemo li vjerovati u ono sto vidimo na ekranima, ​​slikama i internetu?

Sve dodatne informacije o festivalu mozete pronaci na: http://www.danikomunikacija.com.

Kotizacije i smjestaj:
Zbog iznimno velikog broja sudionika koji su prosle godine Dane komunikacija prepoznali kao idealno mjesto za razmjenu iskustva i povezivanje unutar industrije, ove su godine organizatori osigurali povoljnije cijene kotizacija i smjestaja. Za clanove HURA-e, IAB-a i HUOJ-a te klijente agencije HURA cijena kotizacije za sudjelovanje na festivalu uz 3 nocenja u luksuznom hotelu Lone iznosi 2,295.00 kuna*. U ponudi su i paketi 5+2 i 10+5 kotizacija uz 20% popusta na smjestaj u hotelu Lone**. Svi zainteresirani sudionici koji se odluce na smjestaj u hotelu Lone ostvarit ce znacajan popust na cijene kotizacija. Ove godine po prvi puta studenti do 26. godina dobivaju besplatnu kotizaciju uz predocenje indexa ili x-ice. Za vise informacija o programu, kotizacijama i smjestaju posjetite: www.danikomunikacija.com.

Hrvatsko udruzenje drustava za trzisno komuniciranje u svom sastavu okuplja drustva za trzisno komuniciranje, a djeluje promicuci i unapredujuci zajednicke interese agencija clanica s ciljem definiranja i razvijanja najvisih standarda profesionalne prakse oglasivacke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 28 clanica i zastupa preko polovine ukupnih marketinskih budzeta u Hrvatskoj. HURA je clanica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito suraduje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr