Na natjecanja kreativnih komunikacija IdejaX i Mixx prijavljena 183 rada

U okviru najznacajnije hrvatske marketinske manifestacije Dani komunikacija natjecanje IdejaX nagraduje najkreativnije radove bez obzira na vrstu medija, a natjecanje Mixx nagraduje najbolje radove u digitalnim medijima.

U sklopu Dana komunikacija koji ce se odrzati 15. do 18. svibnja u Rovinju i ove se godine dodjeljuju nagrade Mixx i IdejaX. Nagrada Mixx dodjeljuje se za najbolje digitalne kampanje, a za nju ove godine konkurira 60 radova. Za nagradu X natjecu se 123 rada sto je 17 radova vise nego lani, a ova se nagrada dodjeljuje najboljim kreativnim dostignucima bez obzira na vrstu medija.

Kod natjecanja Ideja X najveci broj prijava je zabiljezen u kategorijama: Telekomunikacijske usluge, Samopromocija i korporativne komunikacije te Najbolja cjelovita kampanja. Radove je prijavilo 36 agencija koje su radile na kampanjama za 74 razlicita oglasivaca.

Pristigle radove komentirao je Jakov Vilovic, predsjednik zirija nagrade X:

“Veci je broj prijava i, sto je vaznije, veci je broj kvalitetnih radova. Osim poslovicno kreativnih kategorija samopromocije i drustvenih akcija, ove godine imamo hrabrih i zanimljivih radova gotovo u svim kategorijama tako da je ziriranje bilo pravi izazov i uzitak.”

Za nagradu Mixx ove godine bori se 19 agencija koje su prijavile radove za 42 oglasivaca. Kategorije s najvise prijavljenih radova su Brand Awareness Campaign, Website, Content Marketing and Social Media.

Predsjednik zirija nagrade Mixx Vanja Bartelan je izjavio:

“Zadovoljan sam ovogodisnjim natjecanjem na koje su prijavljeni neki zaista zanimljivi i kvalitetni radovi. Ove godine smo uveli novu kategoriju ‘Content Marketing & Social Media’ koja je debitirala s najvecim brojem prijavljenih radova od svih kategorija – tako da je to bio pun pogodak.”

Pobjednici natjecanja ce biti proglaseni na Danima komunikacija u petak, 16. svibnja u 21:00 na svecanoj dodjeli nagrada u hotelu Lone u Rovinju.

Clanovi zirija natjecanja Mixx bili su Tin Kadoic (Brlog), Marko Crne (OMG), Marko Beljan (Gingernet), Domagoj Davidovic (Jasno i glasno), Duro Korac (Nivas), Vlado Karmelic (Drap), Sanja Dekic (Publicis), Vladimir Koncar (Revolucija), Daniel Ackermann (iSTUDIO), Mario Francesevic (Seek&Hit) i Zeljko Glavor (1&0).

Clanovi zirija natjecanja IdejaX bili su: Igor Mladinovic (Imago reklamna agencija), Nikola Zinic (Bruketa&Zinic OM), Veljko Zvan (Grey Worldwide Zagreb), Hrvoje Skurla (Fahrenheit), Josko Jureskin (Publicis), Almir Okanovic (BBDO Zagreb), Davor Runje (Drap), Kruno Serdar (Unex grupa), Vlatko Pejic (Digitel), uz predsjednika zirija Jakova Vilovica iz agencije Utorak.

Sve informacije o Danima komunikacija, cijenama kotizacija i prijavama sudionika mogu se pronaci na internetskoj stranici festivala: http://www.danikomunikacija.com.

Hrvatsko udruzenje drustava za trzisno komuniciranje u svom sastavu okuplja drustva za trzisno komuniciranje, a djeluje promicuci i unapredujuci zajednicke interese agencija clanica s ciljem definicije i razvijanja najvisih standarda profesionalne prakse oglasivacke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 31 clanicu i zastupa preko polovine ukupnih marketinskih budzeta u Hrvatskoj. HURA je clanica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito suraduje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr