MIC PO MIC

MLADA DIZAJNERICA VRTI MILIJUNE: Prepreka pri pokretanju biznisa joj odredila plodonosan put

Miriam Brafman (26) je odrasla okružena star up-ovima pa je za nju bilo sasvim prirodno da uplovi u poduzetničke vode.

Kao grafički dizajner prvo je razmišljala o poslu vezanom uz struku ili pokretanju e-trgovine, međutim onda je naišla na ključan problem. Nije bilo kutija u kojima bi slala svoje buduće proizvode. Upravo to odredilo joj je budući biznis, jer nije bilo nikog tko bi nešto slično nudio.

Tada je pokrenula Packline, online tiskarsku tvrtku koja nudi dizajniranje i pakiranje za potrebe različitih poslova. Pokrenula ju je 2015. i do danas sa svojih 25 zaposlenika ima 11 tisuća klijenata, među kojima i Google i L’Oreal. U 2017. očekuje prodaju tešku pet milijuna dolara.

Brafman je inače svoj profesionalni put započela 2008. kao freelancer, web developer i dizajner. Kreirala je brojne sajtove do 2013, a onda je dvije godine provela na Sveučilištu Berkeley kao dizajner u njihovom laboratoriju.

Sve to nije joj bilo dovoljno izazovno pa je željela učiniti nešto i sama, a temeljeći to na svom poznavanju grafičkog dizajna. Tako je njena odluka o Packlineu bila pun pogodak. Dala je otkaz i pokrenula vlastiti posao.

U početku su narudžbe sporo stizale pa je sve troškove svodila na minimum, dizajnirajući sama vlastitu internetsku stranicu te radeći s dobavljačima koji su joj omogućavali odgodu plaćanja. Svog prvog zaposlenika uposlila je nakon šest mjeseci jer joj je trebao netko tko će rješavati priljev kupaca.

Veliku priliku dobila je kada su konkurenciju, koja se u međuvremenu pojavila, pogodili problemi. Njihovi klijenti bili su nezadovoljni pa su prešli k Brafman.

Potom su se, iako ih nije tražila, pojavili i ulagači, piše The Story Exchange

U želji da zadovolji svoje brojne klijente, Brafman je nedavno debitirala s novim proizvodom. Točnije, omogućila je klijentima da odrede koja umjetnička djela žele unutar svojih kutija.

Kako Packline raste, u planu ima i ponudu brojnih drugih opcija. Svaka od inovacija, pritom naglašava, bit će u službi njenog primarnog cilja – biti vodeća na tržištu.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr