ČISTI LUKSUZ

INVESTICIJA VRIJEDNA 100 MILIJUNA EURA: Počinje gradnja prvog hrvatskog hotela iz brenda Hyatt

Prvi Hyattov hotel u Hrvatskoj i na jadranskoj obali pridonijet će pozicioniranju Hrvatske kao odredišta za luksuzni odmor i poslovna putovanja.

Dogus Croatia i Hyatt Hotels Corporation u proljeće 2019. godine planiraju otvoriti Hyatt Regency Zadar Maraska, prvi hotel pod Hyattovim brendom u Hrvatskoj. Uz hotel, Dogus grupa će izgraditi 115 luksuznih rezidencija te komercijalni dio s ekskluzivnim trgovinama, restoranima i caffe barovima. Ulaganje u hotel, rezidencije i popratne sadržaje vrijedno je 100 milijuna eura.

“Mi smo dovoljno mali da ne smijemo biti prosječni. Politika Ministarstva turizma i ove Vlade je poticanje izvrsnosti u svim segmentima, ne samo u turizmu. Rezultati Dogus grupe su impresivni. a rezultati sezone u Hrvatskoj rekordni s ostvarenih 83 milijuna noćenja”, kazao je Anton Kliman, tehnički ministar turizma, istaknuto je u priopćenju tvrtke.

Veliki potencijal Hrvatske

“Snažno vjerujemo u veliki potencijal Hrvatske. Zbog toga nastavljamo ulagati u područja i sektore koji se na održiv način uklapaju u korporativnu politiku Dogus grupe. Imamo nekoliko hotela i marina na hrvatskoj obali te smo uvjereni da će projekt Maraska pridonijeti ljepoti grada Zadra, kao i razvoju turističkog portfelja Dogus grupe”, istaknuo je Hüsnü Akhan, predsjednik Uprave Dogus grupe.

U proljeće 2019. godine Dogus Croatia i Hyatt Hotels Corporation planiraju otvoriti Hyatt Regency Zadar Maraska, prvi hotel pod Hyattovim brendom u Hrvatskoj. Turska Dogus grupa uz hotel će, piše ezadar, izgraditi i dva objekta sa 115 luksuznih rezidencija površine od 38 do 185 metara kvadratnih.

“Vrlo smo ponosni što zajedno s Hyattom u Hrvatsku dovodimo Hyatt Regency, jedan od najpoznatijih hotelskih brendova na svijetu”, izjavio je Burak Baykan, regionalni direktor Dogus grupe za Hrvatsku i Crnu Goru. “Zajedno s Hyattom radit ćemo na transformaciji stare tvornice pića Maraska u hotel koji će gostima ponuditi najvišu razinu usluge. Uvjereni smo da će brend poput Hyatta značajno pridonijeti atraktivnosti grada Zadra kao odredišta, ali i ukupnom razvoju turističke ponude Hrvatske, kao i njenom pozicioniranju u segmentu luksuznog turizma.

Hotel će pratiti rezidencije i komercijalni dio koji će biti otvoren svim građanima Zadra. Završetkom ovog projekta, ukupni iznos ulaganja Dogus grupe u Hrvatsku porast će na 350 milijuna eura”, dodao je Baykan, naglasivši kako će hotel otvoriti 170 novih radnih mjesta i pozitivno utjecati na neizravno zapošljavanje.

Spoj povijesti i moderne arhitekture

Hyatt Regency Zadar Maraska dizajnirao je arhitekt Boris Podrecca, koji je spojio povijest i modernu arhitekturu. Uz 130 luksuznih soba i apartmana, hotel će gostima ponuditi jedan od najljepših spa i welness centara u Hrvatskoj, otvoreni i zatvoreni bazen, moderno opremljen konferencijski centar te restorane i barove.

Uređenje interijera povjereno je britanskoj tvrtki DeSallesFlint, specijaliziranoj za dizajn hotela i rezidencija, koja je već opremila nekoliko Hyattovih hotela širom svijeta. Rezidencijalni dio će se sastojati od dva objekta s ukupno 115 luksuznih stambenih jedinica površine od 38 do 185 m2. Eksterijer rezidencijalnog dijela je inspiriran modernim linijama dizajna i arhitekture marina, te dizajnom modernih jahti.

Komercijalni dio će sadržavati tri restorana, Yacht Club, dječji klub, četiri trgovine i supermarket.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr