Djeca će spasiti blagdansku potrošnju

Unatoč gospodarskoj krizi 90 posto Hrvata otići će u blagdansku kupovinu.

22.12.2009.
16:30
VOYO logo

Visino istraživanje o božićnoj potrošnji pokazuje da će najviše ispitanika novac trošiti na božićne poklone (43 posto), dok će 30 posto najviše potrošiti na kupovinu potrepština za pripremu blagdanskih objeda. Tek će 15 posto Hrvata otići na putovanje, dok ih 13 posto vidi božićne ukrase kao najveću investiciju ovog Božića.

Dok 41 posto građana voli planirati unaprijed kada je riječ o kupovini božićnih poklona te ih odabire već u studenom, 49 posto blagdansku kupnju obavlja na sam Badnjak.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zanimljivo je da će čak 83 posto ispitanika koristiti internet kako bi potražili proizvode koje namjeravaju kupiti i kako bi usporedili cijene (40 posto), zatim kako bi usporedili različite trgovine (28 posto), a njih 15 posto božićnu kupovinu će obaviti online.Rezultati istraživanja potvrđuju da će se, s obzirom na smanjenu kupovnu moć, ove godine trošiti manje novca. 55 posto ispitanika priznalo je da će ove godine na predblagdansku kupovinu morati potrošiti manje novca nego prošle godine. No, ipak ima 10 posto sretnika koji planiraju povećati svoj predblagdanski fond u usporedbi s 2008. godinom.

Kada je riječ o broju poklona za najbliže, 49 posto ispitanika izjavilo je da planira kupiti manje božićnih poklona ove godine nego što su kupili prošle.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hrvati će najmanje potrošiti na božićne poklone za svoje kolege s posla, većina manje od 50 kuna. 36 posto ispitanika potrošit će između 50 i 150 kuna za božićni poklon prijateljima, a njih 44 posto potrošit će isti iznos za braću i sestre, dok će 39 posto toliko potrošiti za svoje roditelje. 39 posto ispitanih planira potrošiti između 150 i 300 kuna za poklon svom partneru.

Hrvati najviše novca troše na kupovinu poklona za svoju djecu. Tako će čak 24 posto ispitanih potrošiti više od 500 kuna za poklone djeci.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Istraživanje o božićnoj potrošnji provedeno je sredinom prosinca na uzorku od 400 ispitanika u Zagrebu, u područjima oko najvećih trgovačkih centara.

Prethodni članci:

arti-200912090513006 arti-200912110388006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
hABAZIN VS. mAGYAR
Versailles
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Još jedna runda
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Nado
Otok iskušenja
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo