Brojni svjetski stručnjaci stižu na treću sezonu radionica HOWtoWOW Akademije

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje – HURA najavljuje treću sezonu radionica HOWtoWOW Akademije na kojoj će gostovati brojni svjetski poznati stručnjaci koji će održati predavanja na teme aktualne za marketinšku industriju današnjice. Prethodna sezona radionica privukla je preko 520 polaznika željnih usvajanja znanja iz marketinških komunikacija koji su dosadašnje radionice iznimno dobro prihvatili i ocijenili odličnim ocjenama.

U novoj sezoni H2W akademije koja počinje 10. rujna, HURA dovodi zvučna imena iz marketinške industrije kao što su Sam Moorthy, Graham Singleton, Paul Arnold, Dietmar Dahmen, Paul Burns, Dave Birss i Gurdeep Puri koji će održati predavanja na temu vrhunskih komunikacijskih strategija, utjecaja bihevioralne ekonomije na brandove, brainstorminga, pozicioniranja brandova putem digitalnih platformi, suradnje agencija i klijenata, vodiča kroz kreativni um i marketinške učinkovitosti i uvoda u ekonometriju.

“Prošla sezona H2W radionica bila je iznimno uspješna, kako po broju prijavljenih sudionika, tako i po samoj realizaciji. Polaznici su bili oduševljeni interaktivnošću treninga, analizom korištenih primjera kao i opuštenom i zabavnom atmosferom savršenom za stjecanje novih znanja i sposobnosti. U novoj sezoni i dalje pružamo uvid u najnovije trendove marketinške industrije, ali i u trendove vezane uz razvoj tehnologije, psihologije i drugih grana koje nude širu perspektivu i nove mogućnosti za komunikaciju. Sve to će biti potkrijepljeno s praktičnim savjetima koji su primjenjivi u svakodnevnom te u novoj sezoni očekujemo još veći interes i zadovoljne polaznike,” izjavila je Dunja Ivana Ballon, izvršna direktorica HURA-e.

HOWtoWOW akademija namijenjena je marketinškim agencijama i oglašivačima kojima nudi vrhunska predavanja te interaktivnu edukaciju praćenu brojnim primjerima iz prakse s kojima se predavači susreću na lokalnom i međunarodnom tržištu.

H2W radionice, uz stručne predavače, polaznicima omogućuju usvajanje novih znanja koje mogu primijeniti u poslu kojim se bave te poboljšanje kvalitete obavljanja posla ili jednostavno proširiti postojeće znanje novih trendovima u poslovanju. Tome doprinose interaktivne radionice, gdje polaznici u društvu kolega, aktivno sudjeluju na zadacima kako bi na licu mjesta savladali gradivo pojedine radionice.

Sve dodatne informacije i prijave sudionika dostupni su na: www.hura-hr/how-to-wow

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 34 članice i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr