Kineski auto sajam

Sajam više nalikuje tradicionalnoj kineskoj tržnici, što ne čudi kada se zna da je u Kini bicikli još uvijek najomiljenije prevozno sredstvo, no ipak je privukao europske izlagače i tako postao ozbiljan konkurent frankfurtskom sajmu IAA

U utorak 6. lipnja otvoren je 6. po redu auto salon u Kini pod službenim nazivom Auto China. Iako u komunističkoj Narodnoj republici Kini na 1,3 milijarde stanovnika otpada samo 600 tisuća novokupljenih vozila najveći kineski sajam postao je internacionalna atrakcija na kojemu je predstavljno 900 izlagača iz 22 zemlje.

Od europskih izlagača najveće zanimanje za osvajanje kineskog tržišta pokazali su Volkswagen i Audi.

Volkswagen planira na novo tržište 2001. godine plasirati Boru, a godinu dana kasnije u Šangaju kineski Polo. Ispitujući podrobno tržište u Kini u Volkswagenu su se odlučili izraditi maleni auto namijenjen posebno za Kineze.

Audi, koji je već prisutan u Kini primijenio je pak malo drugačiju taktiku. Svoj model Audi A6 produžio je za 9 cm, jer se ispostavilo da kineski političari za razliku od “malog Volkswagenovog čovjeka” vole duge aute.

Atmosferu na kineskom sajmu automobila najbolje je opisao kineski prodavača peciva koji je iznajamio štand u blizini sajma. Gledajući sa strane svakodnevno zbivanja na sajmu Chai Mi cijeli je događaj komentirao riječima: Ako malo bolje pogledate, svi ti Kinezi se uopće ne razumiju u aute.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr