Zbog EURA se televizori prodaju k’o ludi

Osim što ljudi žele gledati nogometne utakmice na što boljem televizoru, neki su se za novi odlučili radi mira u kući, a pomama za televizorima veže se i uz početak turističke sezone. Trgovci već neko vrijeme nude brojne akcije i popuste.

“Televizori se prodaju k’o ludi”, odgovaraju u Pevecu u Puli na upit je li porasla prodaja pred Europsko nogometno prvenstvo.

“Prodamo od 20 do 30 televizora na dan, kako ih izvadimo, tako ih prodamo”, rekla je Nada Palac, voditeljica odjela bijele tehnike, te dodala da su ih prošli mjesec prodali više od 500. Kaže da se prodaju gotovo sve veličine i marke, no da su ipak najtraženiji Sharp, Panasonic, Philips.

Sve se kupuje

Osim zbog EURA, voditeljica odjela odličnu prodaju veže, kako kaže za Glas Istre, i uz početak turističke sezone. To zaključuje po tome što mnogi kupuju jeftinije modele za turističke apartmane.

“Ma kupuje se sve, vlasnici kafića uzimaju velike plazme, manje televizore ljudi kupuju za apartmane, kupci jako traže one od 32 i 42 inča, a velika je potražnja i za 12-voltnim televizorima za brodove”, veli Palac.

S rastom euforije rast će i potrošnja

A da su se trgovci pripremili za povećanu potražnju, svjedoče i brojni reklamni leci koji se ovih dana mogu pronaći u sandučićima, u kojima televizore nude uz prigodne popuste. Osim toga, kupci se mame akcijama poput one “televizor plus dres na poklon”, “LED TV – na poklon nogometna lopta”…

Zaradi se osim trgovaca nadaju i proizvođači piva, sokova, vode, ugostitelji, prijevoznici, kladionice, turističke agencije. Koliko bi im EURO mogao donijeti, ne žele prognozirati, no navode da će veliku ulogu u tome imati i prolazak naših – ako dobro prođemo, Hrvate će ponijeti euforija, a samim time rast će i potrošnja.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr