OGORČENI RODITELJI

OSJEČKU OBITELJ IZBACILI IZ AVIONA: ‘Rekli su da nam je dijete osmi putnik!’

Osječka obitelj s 11 mjeseci starom curicom u petak nije mogla poletjeti za Split zbog, kako tvrde, pravila Croatia Airlinesa u kojima je ta zračna kompanija sama napravila propust.

Bračni par iz Osijeka koji je u petak zrakoplovom Croatia Airlinesa trebalo poletjeti za Split morao je izaći iz aviona, jer je njihova 11-mjesečna djevojčica bila “osmi putnik”, odnosno osma beba s obzirom na sedam dopuštenih, piše Glas Slavonije.

“Ne mogu opisati koja je atmosfera bila u avionu, svi su bili ogorčeni zbog kašnjenja, a mala i starija djeca su plakali, no pilot jednostavno nije želio poletjeti dok mi ne iziđemo iz aviona. Navodno, nije bilo dovoljno sigurnosnih pojaseva za bebe, odnosno u avionu je s našom bilo osam beba, a sedam pojaseva pa je pilot inzistirao da iziđemo, ispričala nam je majka 11-mjesečne djevojčice. Dodaje kako je propust, očito, napravljen još pri kupnji karte, kad ih djelatnica koja im je prodala kartu nije upozorila na ograničen broj djece u avionu”, priča ogorčena majka djevojčice koja tvrdi kako su kartu kupili još u svibnju.

Iako im je Croatia Airlines obećala odštetu od 500 eura, a drugi dan ih je njihovo vozilo prevezlo za Zagreb odakle su odletjeli za Split, u obitelji kažu da to ne može ublažiti njihovu ljutnju. Zbog pogreške kompanije ne samo da su izgubili dan od ionako kratkog sedmodnevnog ljetovanja nego su prošli i veliku neugodnost s malim djetetom.

Majka djevojčice ističe kako je u međuvremenu doznala da to nije jedina takva situacija, no navodno da su u nekim slučajevima “zažmirili” na više djece.

Odgovornost za ovu situaciju leži u Croatia Airlinesu, odnosno u njihovu sustavu karata, odlučan je Domagoj Marinić, direktor Zračne luke Osijek. Dodaje kako će ZLO oštro reagirati prema toj kompaniji te da će sljedeći put inzistirati na tome da se putnici koji lete iz Osijeka poštuju kao i svi drugi.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr