NOVI HIT MEĐU PROIZVOĐAČIMA: / Kupcima nije važna cijena, već ono što ga razlikuje od uvoznog

Image
Foto: PIXSELL, Hrvoje Jelavic
Image
Foto: PIXSELL, Hrvoje Jelavic

Iako Hrvatska godišnje uveze oko dvije tisuće tona češnjaka, ova kultura u posljednje vrijeme pravi je hit među proizvođačima. Koliko god proizvedu, kažu, sve mogu bez problema prodati.

13.7.2015.
19:59
PIXSELL, Hrvoje Jelavic
VOYO logo

Domaći češnjak postiže visoku cijenu i zbog mnogo veće kvalitete u odnosu na sličan uvoz iz Kine, zato ovu proizvodnju sve češće podupiru i jedinice lokalne samouprave. Primjer pozitivne suradnje proizvođača češnjaka krenuo je s hrvatskog istoka, iz Cerića, javlja HRT.

Povratak optimizma

Čak 37 proizvođača iz cerićkoga kraja ove će godine ubrati oko 40 tona češnjaka. I sve to prodati trgovačkim lancima. Domaći češnjak vratio im je, ističu, optimizam pa će se i dalje baviti poljoprivredom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mobilizirali su, kažu, pola Hrvatske na jednom lijepom projektu koji svima dobro znači, jer to je jedna od kultura koje bi mogle donijeti puno dobra u Slavoniji.

Jer uvozni češnjak nema ono što bi, kažu, trebao imati pravi češnjak.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prirodni antibiotik

"Okus, miris, kvaliteta, sastav uopće tih njegovih ljekovitih tvari, svi znamo da je češnjak prirodni antibiotik, u kineskom toga nećete naći, u egipatskm možda nešto malo", kažu Cerićani.

Osim češnjaka, u našim loncima premalo je i domaćega zelenoga graha pa će se uskoro Cerićani baciti i na sadnju ove mahunarke, koje također kronično nedostaje na tržištu. I to već ove jeseni.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

HRT/Danas.hr

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
Tajne vinove loze
default_cta
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
Yu-Gi-Oh sevens
default_cta
Obiteljske tajne
San snova
Cijena strasti
VOYO logo