BEZ ŽIVOTA

MINISTAR CAPELLI MIJENJA TURISTIČKI SLOGAN: ‘Poradit ćemo više na kockicama, ono Croatia ili Hrvatska’

Ministar turizma Gari Capelli smatra kako u posljednje dvije godine nije u potpunosti zaživio “Croatia – full of life”, te da je Lijepoj našoj prijeko neophodna nova kampanja, jače nacionalno obojana.

“Izvan turističke sezone bavimo se nekim drugim pristupima i u tom segmentu on nema svoj smisao, moje osobno mišljenje je da će u tom segmentu trebati raditi korekcije”, kaže ministar turizma Gari Cappelli ne otkrivajući kada će točno doći do korekcija, ali zastupajući više “kockice”. “Mi ćemo poradit više na nacionalnim obilježjima, vraćanju kockica, dakle ono Croatia ili Hrvatska, da na tom planu radimo malo više”, poručio je ministar.

Mislili ste da je naš slogan najjadniji? Bez brige, ima i gorih

Drugim riječima, Cappelli smatra da se Full of life može nastaviti primjenjivati za jedan dio ponude, ali da ne može biti glavni slogan.

Prema istraživanju autora knjige o brendiranju Hrvatske, upravo stari slogan ostao je turistima prepoznatljiviji nego Full of life. “Ja bih svakako preferirao jedan slogan koji bi nam mogao ispričati koja je to najveća komparativna prednost hrvatske, koji bi bio toliko atraktivan da privuče pozornost i da bude pamtljiv”, ustvrdio je ua RTL komunikacijski stručnjak Božo Skoko.

Inače, Full of life uveden je prije dvije godine za vrijeme IDS-ova ministra Darka Lorencina. Tada je bilo puno protivljenja, no pitanje je kako će biti sada.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr