Lidl povećava plaće svojim radnicima

Trgovački lanac Lidl Hrvatska nastavlja s investicijama i zapošljavanjem i u 2014. godini. Zaključak je to nakon završetka poslovne 2013. godine tijekom koje je Lidl Hrvatska zaposlio 185 novih djelatnika pa tako Lidl danas broji ukupno 1.700 zaposlenika.

Svim svojim zaposlenicima u trgovinama i skladištima, Lidl i ove godine povećava plaće za 4 posto. Usvojen je i plan investicija za 2014. godinu tijekom koje će Lidl u različite projekte u Hrvatskoj uložiti više od 180 milijuna kuna.

Plaće počele rasti još 2010.

Lidl Hrvatska i ove godine od 1. ožujka ponovno povećava plaće za prosječno 4 posto radnicima u ukupno 84 trgovine i dva logistička centra. Trend povećanja plaća započet je 2010. godine, a ukupno povećanje plaća od tada do danas iznosi prosječno 17 posto.

Povećanje isplaćene božićnice krajem 2013. godine iznosi 50 posto, pa je tako svaki radnik primio božićnicu u iznosu od 1.500 kuna.

Imali izrazito uspješnu godinu

Lidl Hrvatska, koji u 2014. obilježava osam godina poslovanja u Hrvatskoj, još jednom potvrđuje kako je ulaganje u zaposlenike jedan od ključnih postulata njegovog poslovanja.

”Iza nas je izrazito uspješna poslovna godina, u kojoj smo nastavili trend povećanja našeg tima, plaća naših zaposlenika i suradnje s hrvatskim dobavljačima. Lidl ima velike planove za daljnja ulaganja u Hrvatskoj čemu svjedoči i povećanje budžeta za investicije u 2014. godini, a koji iznosi više od 180 milijuna kuna. Nastavit ćemo i s provedbom naših programa i projekata društveno odgovornog poslovanja, a zajedno s našim zaposlenicima nastojat ćemo i u budućnosti opravdati očekivanja onih koji su nam najvažniji – naših kupaca”, poručili su iz Uprave Lidl Hrvatska.

Lidl je u 2013. godini u državni proračun uplatio više od 440 milijuna kuna poreza i davanja te se potvrdio kao značajan pokretač hrvatskog gospodarstava. U segmentu društveno odgovornog poslovanja, tijekom 2013. godine Lidl je donirao više od 1,4 milijuna kuna kroz financijska sredstva i proizvode.

Jedan od najpoželjnijih poslodavca

Od ulaska na tržište 2006. godine, kada je u jednom danu otvoreno 13 trgovina, Lidl je u osam godina svoju prodajnu mrežu proširio diljem Hrvatske otvorivši 84 trgovine i zaposlivši više od 1.700 zaposlenika. Kupci su Lidlove robne marke prepoznali kao proizvode najboljeg omjera cijene i kvalitete, a tvrtka se i u Hrvatskoj potvrdila kao značajan akter tržišta maloprodaje, društveno odgovorna kompanija i kao jedan od najpoželjnijih poslodavaca.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr