NA VRHU U JAKOJ KONKURENCIJI: / Evo koji je domaći brend najjači u regiji

Image

U konkurenciji jakih domaćih i stranih brendova u Adria regiji, Vegeta se drži kao najjači domaći brend, pokazalo je međunarodno istraživanje agencije IPSOS.

23.10.2016.
13:47
VOYO logo

Istraživanje je provedeno kako bi se usporedili brendovi različitih kategorija proizvoda te vidjeli koliko su oni snažni na tržištu. U svakoj zemlji je u ispitivanju sudjelovalo najmanje 1000 ispitanika različitog spola i obrazovanja, a svi su bili u dobi između 15 i 64 godine, prenosi epodravina.hr .

Vegeta je, prema rezultatima ovog istraživanja, kvalitetan brend koji opstaje među svim ciljnim skupinama u Adria regiji, koja obuhvaća Hrvatsku, Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju. Da Podravki dobro ide, dokazuje i to da su prema istom istraživanju njihove juhe na trećem mjestu, a u top 50 svoje mjesto su našli i proizvodi od rajčice, kiselo i konzervirano povrće, voćni namazi i ajvari.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
default_cta
Tajne vinove loze
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
default_cta
Pirata i kapitano
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
VOYO logo