I DALJE NAJPOPULARNIJA

NA VRHU U JAKOJ KONKURENCIJI: Evo koji je domaći brend najjači u regiji

U konkurenciji jakih domaćih i stranih brendova u Adria regiji, Vegeta se drži kao najjači domaći brend, pokazalo je međunarodno istraživanje agencije IPSOS.

Istraživanje je provedeno kako bi se usporedili brendovi različitih kategorija proizvoda te vidjeli koliko su oni snažni na tržištu. U svakoj zemlji je u ispitivanju sudjelovalo najmanje 1000 ispitanika različitog spola i obrazovanja, a svi su bili u dobi između 15 i 64 godine, prenosi epodravina.hr .

Vegeta je, prema rezultatima ovog istraživanja, kvalitetan brend koji opstaje među svim ciljnim skupinama u Adria regiji, koja obuhvaća Hrvatsku, Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju. Da Podravki dobro ide, dokazuje i to da su prema istom istraživanju njihove juhe na trećem mjestu, a u top 50 svoje mjesto su našli i proizvodi od rajčice, kiselo i konzervirano povrće, voćni namazi i ajvari.

 

 

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr