'Htjela sam unajmiti apartman, a žena me oprala kao mladog majmuna i balavicu'

Tijekom proteklih nekoliko dana na naš poziv da nam javljate kako provodite svoje ljetovanja te nam prepričate svoje dojmove i eventualne pohvale ili kritike, poslali ste nam veliki broj mailova u kojima ste iznijeli brojna pozitivna iskustva, ali i ukazali na neke vrlo negativne, dapače, nedopustive pojave.

Brojne reakcije vas, naših čitatelja, ukazuju na probleme koji okružuju naš turizam, no bilo bi nepošteno reći kako nije bilo i pohvala na smještaj, ugođaj ili ljubaznost domaćina.

Jedan smo mail ipak odlučili objaviti jer po nevjerojatnom odnosu prema gostu, pa bio on i “nižekvalitetni” domaći gost, odskače od drugih. Nažalost, ovaj slučaj nije usamljen, no nadamo se da je po ekstremnoj neljubaznosti, posebno za osobu koja radi u uslužnoj djelatnosti, ipak jedinstven.

Naša čitateljica piše kako se mailom obratila jednoj iznajmljivačici apartmana ana jednome otoku na srednjem Jadranu, zainteresirana za najam u periodu od 17.8. do 24.8. za dvije odrasle osobe, plus jedno osmogodišnje dijete. Upitala je li koji od apartmana raspoloživ i je li moguće dobiti fotografiju apartmana koji jest raspoloživ, kao i sliku pogleda s terase. Odgovor ju je šokirao.

“Imam puno apartmana i ne znam o čemu pričate. Dodatne slike nisu moguće, a i rijetko što je slobodno”, odgovorila je vlasnica apartmana.

Osupnuta odgovorom, čitateljica se zahvalila i odustala od najma. “Hvala Vam na ljubaznom odgovoru punom informacija, ne interesira me najam “apartmana” uz kojeg je nemoguće dobiti dodatne slike, sve mi je jasno”, odgovorila je.

Mislila je da je time priča završena, no stigao je odgovor iznajmljivačice.

“Otvorite trgovinu na oglasniku pa ćete vidjeti da baratam sa preko sto apartmana.
Jako ste ljubazni turist, ko i većina hrvata.
Vjerovatno bi na kraju žicali i popust, kao i većina s oglasnika, a umjesto 2+1 bi vas došlo cijeli tamburaški sastav i dovezli bi i kravu za mlijeko ujutro…”

Što drugo reći nego složiti se s nesuđenom turisticom: “Ovo je nevjerojatno. Nevjerojatno mi je da je uopće u prvom mailu odgovorila kako je odgovorila, ali ovo u drugom mailu je ponižavajuće. Žena me oprala kao mladog majmuna i balavicu. Nevjerojatno”.
Javljaju nam se i čitatelji s pozitivnim iskustvima. Ovo je jedno od takvih.

‘Godinama ljetujemo na našem lijepom Jadranu i mogu reći samo sve pohvale. Nisam nikada imala neugodnih iskustava sa iznajmljivačima, dapače, uvijek smo naišli na gostoljubive i drage ljude, većinom skromne i naviknute na domaće goste. U većini slučajeva smo kontaktirali telefonom prije dolaska i najavili se u koje vrijeme stižemo da bi nas i dočekali sa jelom ili pićem. Ovo ljeto smo zbog lošeg vremena željeli ostati duže, ali naš apartman više nije bio slobodan pa smo potražili slobodan apartman na tri dana. Našli smo ga bez problema, s tim da smo i cijenu vrtoglavo spustili, mada je pravilo da za kraći najam naplaćuju i više. Ljudi ljubazni i puni razumijevanja za domaće goste koji nisu baš velike platežne moći. Takvi iznajmljivači će uvijek naći svog gosta, pa neka se oni bahati slobodno ugledaju na takve’!
Kako vi provodite ljetovanje?

Imate li negativnih iskustava sa smještajem, cijenama kod ugostitelja, prometom? Želite li nekoga pohvaliti, podijeliti svoje iskustvo? Pišite nam na vijesti@portal.net.hr.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr